کدخبر :266060 پرینت
20 بهمن 1400 - 14:31

مدیرعامل پست از منطقه پستی جنوب شرق تهران بازدید کرد

مدیرعامل شرکت ملی پست در نخستین دیدار سرزده از واحدهای پستی خدمت‌رسان به مردم از منطقه پستی جنوب شرق تهران بازدید و ضمن قدردانی از کارکنان این منطقه از نزدیک در جریان مشکلات کارکنان و مراجعه‌کنندگان قرار گرفت.

متن خبر

به گزارش سیتنا، محمود لیائی، مدیرعامل شرکت ملی پست ایران به منظور بررسی روند فعالیت های اجرایی، امروز بیستم بهمن ماه سال جاری از منطقه پستی جنوب شرق تهران بازدید کرد.

در نخستین دیدار سرزده از واحدهای پستی خدمت‌رسان به مردم از منطقه پستی جنوب شرق تهران بازدید و ضمن قدردانی از کارکنان این منطقه از نزدیک در جریان مشکلات کارکنان و مراجعه‌کنندگان قرار گرفت.

وی در ابتدای حضور در این منطقه پستی به واحد دریافت مرسولات پستی رفت و با مراجعه‌کنندگانی که قصد تحویل مرسولات خود را داشتند گفتگو کرد.

لیائی در ادامه این دیدار در بازدیداز باجه های پستی با کارکنان این بخش گفت و گو کرد و تعدادی از کارکنان این منطقه پستی به نمایندگی از سایرین، به بیان مشکلات و انتظارات خود پرداختند.

بر اساس همین گزارش، مدیر عامل شرکت ملی پست ایران با همراهی جمعی از مدیران و کارکنان این شرکت با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل تجدید میثاق کردند.

حضور در گلزار شهدا و غبارروبی مزار شهدای پست و دفاع مقدس از دیگر برنامه های امروز بود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.