مخاطبان سازمان تامین اجتماعی خدمات مورد نیاز خود را از طریق سامانههای الکترونیکی دریافت کنند
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، گفت: از جامعه تحت پوشش و مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی نیز میخواهیم که حتی المقدور خدمات مورد نیاز را به صورت غیرحضوری از طریق سامانههای الکترونیکی دریافت کنند و مراجعات غیرضروری را به آینده موکول کنند.
به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور، اظهار داشت: با توجه به اتخاذ تمهیدات مختلف برای دورکاری و کاهش ساعت کار بیمه شدگان در کارگاههای تحت پوشش، علیرغم برخی ملاحظات، انجام کلیه بازرسیهای مربوط به احراز اشتغال بیمه شدگان در کارگاههای مشمول بنا به مصالح عمومی فعلا متوقف شود.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، گفت: با تاکید دکتر شریعتمداری وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با توجه به شرایط فعلی و خطر شیوع ویروس کرونا به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در شعب و کارگزاریهای تأمین اجتماعی، دفترچه بیمه افرادی که تا پایان بهمن ماه دارای اعتبار باشد، تا پایان فروردین دارای اعتبار تلقی شده و میتوانند از خدمات درمانی بهرهمند شوند و عملا نیاز به تمدید اعتبار نخواهد بود که با این کار پیشبینی میشود که بیش از چهار میلیون مراجعه حضوری به شعب و کارگزاریهای تأمین اجتماعی کاهش یابد.
وی ادامه داد: از جامعه تحت پوشش و مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی نیز میخواهیم که حتی المقدور خدمات مورد نیاز را به صورت غیرحضوری از طریق سامانههای الکترونیکی دریافت کنند و مراجعات غیرضروری را به آینده موکول کنند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید