کدخبر :237731 پرینت
06 آذر 1398 - 21:14

ادامه حمایت پیشکسوتان پرسپولیسی از استراماچونی و تایید سبک بازی استقلال!

سرمربی استقلال تهران که بعداز مدت ها توانسته آرامش را به کاروان آبی پوشان بیارد به یک رکورد دست نیافتی رسیده و بعد از مدتها در جدول از رقیب دیرینه خود پیشی گرفته است.

متن خبر

به گزارش شفقنا، استراماچونی در حالی با ترکیب ثابت خود در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف نساجی رفت که توانست در نهایت با نتیجه دو بر یک از سد میزبان خود بگذرد و به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کنند. شاگردان استرا بعد از این برتری با ۲۱ امتیاز به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کردند.

استراماچونی با این پیروزی و عملکرد عالی در هفته های اخیر به هشتمین برد پیاپی خود در رقابت‌های لیگ و جام حذفی دست پیدا کرد تا بدین ترتیب این مربی تا رسیدن به رکورد تعداد برد پیاپی خود در دوران مربیگری‌اش تنها دو برد فاصله داشته باشد. سرمربی ایتالیایی استقلال در اینترمیلان ۱۰ برد پیاپی را تجربه کرده بود.

استقلال پس از ۱۰۲ هفته یا به عبارتی بعد از ۱۳۰۳ روز توانست از رقیب سنتی خود یعنی پرسپولیس پیشی بگیرد. آخرین بار در هفته بیست و هشتم لیگ پانزدهم این اتفاق رخ داده بود و حالا استقلال با ۲۱ امتیاز و ۲ امتیاز برتری نسبت به رقیب سنتی خود در رده سوم قرار گرفت.

اما به دنبال این عملکرد عالی همه از استراماچونی تعریف تمجید می کنند که نکته قابل توجه در این بین حمایت پشکسوتان پرسپولیسی از استرا می باشد که بجای حمایت از مربی آرژانتینی سرخپوشان از مربی ایتالیایی آبی پوشان حمایت می کنند در شرایطی که یک‌سوم از لیگ نوزدهم گذشته و عملکرد پرسپولیس با هدایت کالدرون به گونه‌ای بود که منتقدانش، تیم او را در مقایسه با تیم برانکو ضعیف‌تر می‌دانند. در سوی دیگر، هواداران مرد آرژانتینی هم معتقدند او مظلوم واقع شده و با وجود اینکه بین هواداران چندان محبوب نیست و از سوی پیشکسوتان هم حمایت نمی‌شود، اما عملکرد خوبی داشته است.

در تازه ترین حمایت پشکسوتان پرسپولیس این بار نوبت به فرشاد پیوس رسیده که ایشان هم مثل پروین گفته که استقلال بهتر از پرسپولیس بازی می‌کند.

فرشاد پیوس چهارمین پرسپولیسی‌ای است که سبک بازی استقلال را بیشتر از تیم محبوبش دوست دارد.

مدتی قبل بود که علی پروین در اظهارنظری جنجالی اعلام کرد که استقلال بهتر از پرسپولیس بازی می‌کند. نظری که بعدها توسط مرتضی کرمانی‌مقدم و بهروز رهبری‌فرد تائید شد و آنها گفتند که نظر پروین در این زمینه کاملا درست بوده است.

حالا نوبت به فرشاد پیوس رسیده تا از استقلال تعریف کند. به نظر من هم استقلال استراماچونی خیلی بهتر از ای پرسپولیس بازی می‌کند. نمی‌شود گفت مشکل از کالدرون است و باید کسانی جوابگوی این سوال باشند که این بنده خدا را به پرسپولیس آوردند.

با وجود تعریف تمجید پیشکسوتان پرسپولیسی ازعملکرد استقلالی ها بنظر می رسد که باید در این زمان به کالدرون فرصت داده شود چراکه مربیان خارجی هیچ شناختی از فوتبال ایران ندارند و برای شناخت از سبک فوتبال ایرانی به زمان نیاز دارند اگر نیم نگاهی هم به عملکرد برانکو سرمربی اسبق پرسپولیس داشته باشیم می بینیم که برانکو هم در اوایل ورود به فوتبال ایران موفق نبود اما بعد از مدتها و کسب تجربه در تیم ملی و لیگ ایران توانست با پرسپولیس به نتایج خوبی دست یابد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.