کدخبر :225660 پرینت
06 اسفند 1397 - 13:34

واکنش رئیس جمهور به شکایت از فعال‌ترین وزیر کابینه؛

وزیر جوانی که به نفع مردم کار می‌کند و به دستورهای بی‌ربط اعتنا نمی‌کند می‌شود وزیر (+فیلم)

دکتر حسن روحانی با تأکید بر ضرورت جوانگرایی در بخش‌های مختلف دولت، خاطرنشان کرد: جوان دارای انرژی بوده و فعال است و می‌تواند بدون ترس و خستگی و با قدرت تصمیم‌گیری، کار خود را به انجام برساند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، دکتر حسن روحانی روز دوشنبه در جمع معاونین و مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر ضرورت جوانگرایی در بخش‌های مختلف دولت، خاطرنشان کرد: جوان دارای انرژی بوده و فعال است و می‌تواند بدون ترس و خستگی و با قدرت تصمیم‌گیری، کار خود را به انجام برساند.

رئیس جمهور، با اشاره به اینکه مدیران با افزایش سن، محتاط‌تر از قبل شده و مدام دستگاه‌های نظارتی را در ذهن خود می‌آورند، گفت: امروز در دولت، وزیر جوانی داریم که وقتی قوه قضائیه می‌گوید از او شکایت می‌کنم، نمی‌ترسد و کار خود را با قدرت ادامه می‌دهد.

دکتر روحانی، ادامه داد: اینکه یک فردی در قوه قضائیه اعلام می‌کند که از وزیرجوان ما شکایت می‌کند، مهم نیست. اینکه یک جوان به نفع مردم کار می‌کند و به دستورهای بی‌ربط اعتنا نمی‌کند؛ این می‌شود، وزیر.

رئیس جمهور، اظهار امیدواری کرد که بتوانیم با تلاش و ارایه خدمات به مردم در راستای رفع مشکلات آنان گام برداشته و مردم از خادمان خود راضی باشند.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.