کدخبر :223582 پرینت
14 دی 1397 - 22:37

راه‌اندازی CRM جامع تلفن ثابت در بیش از ۱۴ هزار مرکز مخابراتی سطح کشور

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، خبر داد: توانستیم بعد از دو سال تلاش سیستم جامع ارتباط با مشتریان تلفن ثابت (CRM) را در بیش از ۱۴ هزار مرکز مخابراتی سطح کشور راه اندازی کنیم.

متن خبر

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، سیدمجید صدری توئیت کرد:

خوشبختانه به همت کارشناسان و متخصصان مخابرات ایران توانستیم بعد از دو سال تلاش سیستم جامع #ارتباط_با_مشتریان تلفن ثابت (#CRM) را در بیش از ۱۴ هزار مرکز مخابراتی سطح کشور راه اندازی کنیم. از این پس عملکرد و کارکرد مشترکان بصورت یکپارچه و متمرکز مدیریت می شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.