عذرخواهی مدیرعامل پست بانک بابت مسدودسازی حساب مشترکان/ مسدودسازی به صورت خودکار بود/ حسابها موقتا باز شد/ به شعب مراجعه کنید
مدیرعامل پست بانک ضمن عذرخواهی از مشترکان این بانک که بدون اخطار قبلی حساب هایشان به دلیل نقص اطلاعات هویتی مسدود شده بود، با تاکید بر باز شدن موقت حساب ها تا 18 مردادماه، از مشترکان درخواست کرد که برای تکمیل اطلاعات هویتی به شعب این بانک مراجعه کنند.
به گزارش سیتنا، در پی مسدودسازی حساب برخی مشترکان پست بانک به دلیل نقص اطلاعات هویتی (لینک خبر)، خسرو فرحی، مدیرعامل این بانک در اینستاگرامش نوشت:
با توجه به بخشنامه بانک مرکزی و لزوم تکمیل اطلاعات مشتریان بانک و تعیین زمان مشخص در نرم افزار بانک، حسابهای مشتریانی که اطلاعات ناقص داشتند به طور خودکار مسدود گردید که پس از دریافت گزارش اولیه سریعا جلسه ای برگزار و مقرر شد حسابهای مذکور به طور موقت تا هجدهم مرداد باز شده و به مشتریان جهت حضور در شعبه و تکمیل اطلاعات، اطلاع رسانی لازم انجام شود از اختلال پیش آمده برای مشتریان بانک عذرخواهی می کنم و امیدوارم مشتریان گرامی هر چه سریعتر نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید