به گزارش سیتنا، در پی مسدودسازی حساب برخی مشترکان پست بانک به دلیل نقص اطلاعات هویتی (لینک خبر)، خسرو فرحی، مدیرعامل این بانک در اینستاگرامش نوشت:
با توجه به بخشنامه بانک مرکزی و لزوم تکمیل اطلاعات مشتریان بانک و تعیین زمان مشخص در نرم افزار بانک، حسابهای مشتریانی که اطلاعات ناقص داشتند به طور خودکار مسدود گردید که پس از دریافت گزارش اولیه سریعا جلسه ای برگزار و مقرر شد حسابهای مذکور به طور موقت تا هجدهم مرداد باز شده و به مشتریان جهت حضور در شعبه و تکمیل اطلاعات، اطلاع رسانی لازم انجام شود از اختلال پیش آمده برای مشتریان بانک عذرخواهی می کنم و امیدوارم مشتریان گرامی هر چه سریعتر نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.
انتهای پیام