کدخبر :186656 پرینت
14 اردیبهشت 1395 - 23:58

واگذاری سیم‌کارت و مودم قسطی به روستائیان از هفته‌ی آتی

مسوول راهبری طرح خدمات الزامی عمومی (USO) رگولاتوری از فروش و تحویل سیم‌کارت و مودم در روستاهای مشمول طرح USO از هفته آینده خبر داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، حسن رضوانی گفت: تمامی بسترهای الکترونیکی فروش و تحویل سیم‌کارت و تجهیزات و احراز هویت متقاضیان آماده شده و واگذاری سیم‌کارت و مودم از هفته آینده در مناطق روستائی استانهای آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، اصفهان، اردبیل و گیلان آغاز می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر ۷ هزار و ۵۰۰ نفر برای تحویل سیم‌کارت و مودم در سامانه اپراتور USO ثبت‌نام کرده‌اند و با هماهنگیهای انجام شده ارائه سرویس به متقاضیان براساس اولویت در تمامی نقاط تحت پوشش شبکه آغاز می‌شود.

رضوانی درباره نحوه ثبت‌نام و دریافت سیم‌کارت و مودم در مناطق روستائی تصریح کرد: ثبت‌نام به دو شیوه حضوری و با مراجعه به دفاتر ICT روستائی و یا شیوه اینترنتی و از طریق مراجعه به سامانه اپراتور USO (های وب) به آدرس www.hiweb.ir انجام می‌شود و پس از احراز هویت ثبت‌نام کنندگان سیم‌کارت و مودم در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

مسئول راهبری طرح USO در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی عنوان کرد: هزینه سیم‌کارت ۱۰ هزار تومان می‌باشد و هزینه مودم متناسب با indoor و outdoor بودن آن متفاوت بوده و به صورت نقدی و قسطی قابل پرداخت است.

رضوانی درباره نقاط تحت پوشش رادیوئی طرح USO اظهار کرد: در حال حاضر پوشش رادیوئی در ۱۵ هزار روستا برقرار شده است و در روزهای آینده نقشه جغرافیائی پوشش شبکه برای اطلاع‌رسانی مشترکان در سایت اپراتور USO بارگذاری می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.