کدخبر :186046 پرینت
22 فروردین 1395 - 15:23

احراز رتبه برتر رگولاتوری در دستور کار شرکت مخابرات قرار دارد

سرپرست شرکت مخابرات ایران، اعلام کرد: این شرکت به عنوان اپراتور اول منطقه ای جایگاه خاص برای ارزیابی رگولاتوری قایل است و احراز رتبه برتر در دستور کار این شرکت قرار دارد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس دهناد که در آیین آغاز ارزیابی عملکرد شرکت مخابرات توسط سازمان تنظیم مقرارت و ارتباطات رادیویی بر اساس الگوی ارزیابی CRA و تعیین اپراتور برتر سخن می گفت، با تشریح استراتژی های تدوین شده شرکت بر مبنای اهداف تعیین شده، تعامل با رگولاتوری را به عنوان مرجع ارزشیابی و نظارت بر حوزه ارتباطات، یکی از اصول و اهداف مشخص مجموعه مخابرات در سراسر کشور عنوان کرد.

دهناد گفت: ارزیابی ها علاوه بر تلاش در جهت شناسائی نقاط قوت و انتقال تجربیات موفق، باید موجب شناخت نواقص نیز گردد، یعنی مواردی که کوتاهی افراد نیست، اما کوتاهی و قصور سازمانی بوده نیز مشخص و رفع گردد.

وی ضمن تاکید بر جهت گیری مصلحانه، مشفقانه و بدون حب و بغض در ارزیابی ها، افزود: تمام شرکت های مخابرات استانی موظف شده اند تا همکاری کاملی با ارزیابان در زمینه ارزیابی نتایج و توانمندسازها داشته باشند.

سرپرست شرکت مخابرات ایران با اعلام اینکه اقتصاد مقاومتی در مدل ارزیابی سازمان تنظیم مقررات باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد، خاطرنشان کرد: مبحث اقتصاد مقاومتی به مفهوم مقاوم سازی اقتصادی باید مخرج مشترک همه اقدامات سازمانی از جمله در موضوع تعالی سازمانی باشد.

مهندس دهناد همچنین بر لزوم پرهیز از شعارگرایی در تحقق اقتصاد مقاومتی و پیاده سازی آن در تمام حوزه های عملیاتی سازمان تاکید کرد و گفت: امیدواریم ارزیابی های انجام شده، در نهایت موجب ارتقاء شاخص های تعالی سازمانی و تقویت برند و جایگاه شرکت مخابرات ایران در جمع شرکت های فعال حوزه ICT گردد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.