کدخبر :183750 پرینت
23 دی 1394 - 15:08

افزایش رضایت شهروندان با خدمات الکترونیک بانک شهر

مشارکت مردمی به معنای همکاری داوطلبانه شهروندان در برنامه‌ریزی جوامع است که زمینه توسعه شهری را در تمامی ابعاد فراهم می‌آورد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در همین رابطه و با توجه به اقدامات بانک شهر به ویژه در حوزه حمایت از توسعه حمل و نقل عمومی در کلانشهرها، هم اکنون تنها 10درصد از منابع این بانک توسط شهرداری‌ها و بقیه از سوی شهروندان تامین می‌شود. 

بر این اساس، راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت، توسعه خدمات کارت شهروندی و تسهیل در ارائه خدمات پرداخت، از جمله خدمات بانک شهر است که موجب جلب رضایت شهروندان و افزایش مشارکت آنان شده است.  
 انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.