کدخبر :179302 پرینت
11 مرداد 1394 - 00:29

وزیر ارتباطات در پاسخ به کاربران ناراضی از کیفیت اینترنت:

از سود دولت در حوزه‌ی اینترنت گذشتیم/ افزایش پهنای باند یک کار زمانبر و بلند مدت است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در خصوص مشکلات حوزه‌ی اینترنت، گفت: ما برای آنکه به مردم فشار نیاید از سود دولت در حوزه اینترنت گذشتیم و در حال حاضر نرخ اینترنت در دو سال گذشته تغییری نکرده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، محمود واعظی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی کلوب در پاسخ به وضعیت فعلی اینترنت و قیمت و سرعت آن که از سوی کاربران مطرح شده است، اظهار داشت: یکی از مهمترین عوامل افزایش سرعت و کیفیت اینترنت، پهنای باند است که متاسفانه در سالهای قبل به آن کمتر توجه شده بود و این درحالی است که برای بهره مندی از فناوری های جدید به پهنای باند کافی نیاز داریم.

وی با بیان اینکه هدف‌گذاری ما در ابتدا گسترش و توسعه زیرساختها بوده است، خاطرنشان کرد: افزایش پهنای باند یک کار زمانبر و بلند مدت است و نیاز به افزایش زیرساخت‎ها دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید براینکه طرح‎ها و پروژه های بلند مدت دیگری را نیز تعریف کرده ایم گفت: انشاالله تا پایان سال ۹۴ به استاندارد مطلوب مورد نظر در حوزه اینترنت خواهیم رسید. این نکته را هم باید متذکر شوم که این کار نیاز به هزینه و زمان دارد و امیدوارم هموطنان صبر و تحمل بیشتری برای به نتیجه رسیدن آن داشته باشند.

واعظی اضافه کرد: ما برای آنکه به مردم فشار نیاید از سود دولت در حوزه اینترنت گذشتیم و در حال حاضر نرخ اینترنت در دو سال گذشته تغییری نکرده است.

وی گفت: همچنین از شرکتها و اپراتورهای ارائه دهنده این خدمات خواسته ایم تا با تعریف بسته ها و طرحهای تخفیفی، زمینه را برای معقول شدن قیمتها فراهم سازند؛ با این وجود با سراسری شدن نسل سوم و چهارم موبایل، قیمت این بسته ها نیز تغییری نکرده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار امیدواری کرد که بزودی شرایط اینترنت کشور از نظر سرعت و کیفیت تغییراتی کند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.