کدخبر :171981 پرینت
10 دی 1393 - 17:42

در حاشیه همایش راهکارهای تجاری سامسونگ مطرح شد:

همگام با تکنولوژی، در برقراری ارتباط با مشتریان متحول شوید!

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چگونه می‌توان به شکلی موثرتر کالاها، خدمات و اطلاعات مربوط به آنها را با مخاطبان و مشتریانی که به نحوی نقش سفیران برند شما را بازی می‌کنند، ارائه کنید و چه‌طور از تکنولوژی برای برقراری ارتباط متقابل با آنان بهره ببرید؟

متن خبر

به گزارش سیتنا، سامسونگ الکترونیکس در جدیدترین همایش خود در تهران به معرفی دستاوردها و راه‌حل‌های نوین سامسونگ در حوزه‌ها و صنایع مختلف کسب‌وکار از جمله خرده فروشی، رستوران‌ها و مراکز تجاری پرداخته است.

به گفته آلبر نفش مدیر ارشد بخش راهکارهای تجاری سامسونگ، امروزه تکنولوژی‌های جدید ارتباطی بر تصمیم‌گیری افراد در خرید محصولات مختلف از پوشیدنی‌ها و خوردنی‌ها گرفته تا محصولات لوکس و خدمات گوناگون تاثیر می‌گذارند. نحوه آگاهی آنان از جزئیات و برتری‌ برندها و شرکت‌های مختلف ارائه‌کننده این محصولات و خدمات با ابزارهای جدید ارتباطی سرعت و کیفیت بیشتری پیدا کرده است.

وی در اولین همایش راهکارهای تجاری سامسونگ که امروز در تهران برگزار شد، گفت: «دیجیتال ساینیج‌ها (Samsung Digital Signage) که از جدیدترین ابزارهای مورد استفاده در مراکز خرید و فروشگا‌ه‌ها هستند، به برند‌ها فرصت می‌دهند با به‌کارگیری روش‌های جدید، نظر مشتریان خود را جلب کنند. این محصولات برای نمایش اطلاعات گوناگون در مکان‌های مختلفی همچون مراکز خرید، بانک‌ها، فرودگاه‌ها، رستوران‌ها و هتل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و با امکان پخش تصاویر با رنگ‌های درخشان و کیفیت بالا، توجه بینندگان را در فضای شلوغ و پر هیاهوی تجاری به خود جلب می‌کنند. نمایشگرهای تجاری سامسونگ مشخصات منحصر‌به‌فردی دارد و اطلاعات، تبلیغات و انواع فرمت‌های پیام‌رسانی را با بهره‌گیری از توانایی‌های مختلف و متنوع چند رسانه‌ای، صوتی و تصویری به مخاطب منتقل می‌کند.»

نفش ادامه داد: «با داشتن گزینه‌ها و انتخاب‌های بیشتر و امکان بررسی دقیق‌تر مشتریان، رقابت فروشندگان برای ایجاد تمایز بین خود و رقبایشان در دنیای خرید آنلاین و بازارهای مشترک و دوران رکود اقتصادی شدید‌تر شده است. بسیاری از فروشندگان به دلیل عقب ماندن از تکنولوژی‌های جدید ارتباطی حوزه خرید و فروش، با مشکل عدم آگاهی مشتریان از محصولات مواجه‌اند. مشتریان امروز، مشتریانی قدرت‌یافته و تجربه‌محور هستند که به دنبال تجربه کیفی محصول مورد نظرشان به بهترین شکل ممکن هستند و می‌توانند با کانال‌های گوناگونی مثل گجت‌ها و تلفن‌های هوشمندشان، به اطلاعات خرید و محتوای دیجیتالی مانند سایت‌های بررسی محصول به سرعت دسترسی داشته باشند.»

در حاشیه برگزاری اولین همایش راهکارهای تجاری سامسونگ الکترونیکس، دوک پارک مدیرعامل دفتر کره سامسونگ در ایران گفت: «سامسونگ توجه ویژه‌ای به ارائه راه‌حل‌های نوین دارد و در این میان بالا بردن کیفیت زندگی افراد چه در زندگی شخصی و چه در کسب‌وکار برای ما اهمیت زیادی دارد. اهمیت این موضوع تا جایی است که شعار سامسونگ در بخش راه‌حل‌های هوشمند کسب‌وکار، جان بخشیدن به تجارت انتخاب شده است.»

گفتنی است اولین همایش راهکارهای تجاری شرکت سامسونگ الکترونیکس با حضور جمعی از مسئولان و مقامات دولتی و مدیران ارشد شرکت‌های دولتی و خصوصی روز سه‌شنبه 9 دی ماه گشایش یافته و در چندین روز متوالی به معرفی دستاوردها و راه‌حل‌های حوزه کسب‌و‌کار در بخش‌های گردشگری و هتل‌داری، خرده‌فروشی، آموزش، سلامت، حمل‌و‌نقل، مالی و سرمایه‌گذاری می‌پردازد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.