کدخبر :171980 پرینت
10 دی 1393 - 17:39

در همایش راهکارهای تجاری سامسونگ عنوان شد:

رونق گردشگری با تقویت زیرساخت‌های فناوری امکان‌پذیر است

«امروزه به کمک فناوری‌های نوین می‌توان عرضه و تقاضا در حوزه گردشگری و هتل‌داری را تقویت کرد و فرایندهای آن را سهولت بخشید تا علاوه بر تأمین نیازهای این بخش، صنعت گردشگری رونق بیشتری پیدا کند.»

متن خبر

به گزارش سیتنا، آلبر نفش مدیر ارشد بخش راهکارهای تجاری سامسونگ روز چهارشنبه 10 دی ماه با بیان این موضوع در همایش راهکارهای تجاری شرکت سامسونگ الکترونیکس تأکید کرد: «ایران کشوری پهناور با پتانسیل‌های عظیم گردشگری است و تأمین زیرساخت‌های فناوری در این بخش، می‌تواند زمینه‌ساز رونق این صنعت شود. »

وی ادامه داد: «به منظور پاسخ‌گویی به تقاضای موجود در بازار هتلداری و گردشگری، سازمان‌ها و شرکت‌های ارائه‌دهنده این خدمات به دنبال یکپارچه‌سازی تبلیغات و نام تجاری خود هستند تا در شعبه‌های مختلف خود، خدماتی همگون و باکیفیت به مشتریان خود ارائه دهند. »

نفش چالشی را که پیش روی این مؤسسات و شرکت‌ها قرار دارد را استانداردسازی و سفارشی‌سازی خدماتی دانست که به وسیله سیستم‌های مختلف اجرایی ارائه می‌شوند.

مدیر ارشد بخش راهکارهای تجاری سامسونگ با اشاره به این که سامسونگ ارائه دهنده انواع فناوری‌هایی است که در حوزه گردشگری، امکان پاسخگویی به انتظارات مشتریان و غلبه بر چالش‌های اجرایی را فراهم می‌کند، گفت: «استفاده از صفحه نمایش دیجیتال با کیفیت فول‌اچ‌دیHigh Definition)  (Full که به دستگاه‌های شخصی همراه مسافران متصل می‌شود، باعث گسترش تکنولوژی دیجیتال و طریق تغییر روش رزرو و خرید مشتریان با بهره‌گیری از خدمات نوین ارتباطی و تعاملی خواهد شد.»

وی افزود: «بهره‌گیری از دستگاه‌های هوشمند همراه سامسونگ که مجهز به پایانه‌های فروش هستند، باعث تسریع و مدیریت خدمات می‌شود. ضمن این‌که با استفاده از ابزارهای مدیریت محتوای قدرتمند، مدیران سازمان‌های خدمات گردشگری، می‌توانند سیستم‌های تلویزیونی درون اتاق‌ها و صفحات نمایش‌های دیجیتالی را به راحتی به‌روزرسانی کنند.»

به گفته نفش، راه‌حل‌های فناوری در حوزه حمل‌ و نقل نیز امروزه بسیار گسترش یافته است. این بخش به طور مستقل می‌تواند باعث رونق خدمات شهری و مسافرت‌‌ها شود و به توسعه گردشگری نیز کمک کند.

او افزود: «ارائه اطلاعات به روز و تجزیه و تحلیل داده‌ها از دستگاه‌های تعاملی دیجیتالی به منظور بهبود تجربه مشتریان و انجام کارآمد فرآیندهای حمل و نقل و تحویل بار، ارائه اطلاعات به روز در مورد سفر و در اختیار گذاشتن گزینه‌های آسان برای مدیریت و ایجاد تجربۀ سفری مطابق با سلیقه فرد از جمله راه‌حل‌های سامسونگ در این بخش است.»

در حاشیه برپایی نخستین همایش راهکارهای تجاری شرکت سامسونگ الکترونیکس، دوک پارک مدیرعامل دفتر کره سامسونگ در ایران، در جمع خبرنگاران گفت: «ایران کشوری است با پتانسیل بالا و جمعیت جوان که اگر فناوری روز دنیا را به خدمت بگیرند، می‌توانند شاهد دستاوردهای عظیمی در زندگی و کار خود باشند. »

وی افزود: «ما بر این باوریم که کسب‌و‌کارهای ایرانی آماده حضور در بازار جهانی هستند و بهره‌گیری از فناوری‌های روز، امکان رقابت در فضای جهانی را برای آن‌ها فراهم می‌کنند.»

پارک با اشاره به فعالیت‌های نوین این شرکت در بخش‌های مختلف کسب و کار گفت: «نخستین و بزرگ‌ترین همایش راهکارهای تجاری شرکت سامسونگ الکترونیکس به معرفی دستاوردها و راه‌حل‌های نوین سامسونگ در حوزه‌ها و صنایع مختلف کسب و کار از قبیل گردشگری و هتلداری، آموزش، حمل‌و نقل، مجتمع‌های تجاری و رستوران‌ها می‌پردازد. سامسونگ در بسیاری از این حوزه‌ها از جمله نمایشگرها پیشروست و رتبه اول را در دنیا دارد.»

نخستین همایش راهکارهای تجاری شرکت سامسونگ الکترونیکس با حضور جمعی از مسئولان و مقامات دولتی و مدیران ارشد شرکت‌های دولتی و بخش خصوصی روز سه‌شنبه 9 دی ماه گشایش یافته و  طی روزهای آینده به معرفی دستاوردها و راه‌حل‌های حوزه کسب و کار می‌پردازد.
انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.