کدخبر :1718 پرینت
16 اسفند 1390 - 06:05

چهره سال رسانه‌‌ای سال90 کیست؟

متن خبر

در نظرسنجی میدانی ماهنامه مدیریت ارتباطات که در ویژه‌نامه نوروزی آن منتشر شده از 66 نفر استاد، کارشناس و مدیر یا خبرنگار رسانه‌ها خواسته شده است نظرات خود را در مورد بهترین رسانه یا چهره رسانه‌ای سال 90 ارائه دهند.
به گزارش سیتنا، مهرنامه، شرق، اطلاعات، رسالت، همشهری، دانشنامه بین المللی ارتباطات، آسمان، کیهان، اعتماد، هفت صبح، ویژه نامه‌های همشهری، دنیای اقتصاد، ایران، تجربه، جهان اقتصاد، آسیا، جوان و مدیریت ارتباطات رسانه‌هایی هستند که کارشناسان از آن‌ها به عنوان رسانه‌های برتر سال 90 نام برده‌اند. البته تعدادی هم - هیچ نظری ندارم و هیچکس- را برگزیده‌اند.
این کارشناسان عبارتند از: سید محمد مهدی‌زاده، حمید جلایی‌پور، حسینی پاکدهی، حبیب الله رودساز، سید وحید عقیلی، حسن بشیر، داود نعمتی انارکی، عباس اسدی، مهدی محسنیان‌راد، مهدی فرقانی، حمید سلیمانی، امید علی مسعودی، محمود مختاریان، علی اسعدی، رضا نقیب السادات، محمدرضا رسولی، محمد قلی میناوند، علیرضا دهقان، علی اصغر محکی، حسام الدین آشنا، طاهر روشندل، رحمان سعیدی، مهدخت بروجردی، اسماعیل قدیمی، علی اکبر فرهنگی، سعیدرضا عاملی، محمد سلطانی‌فر، تقی آزاد ارمکی، کاظم معتمدنژاد، حمید ضیایی‌پرور، میثم زمان‌آبادی، حامد فرحبخش، سید جواد سید‌پور، حسین وحدانی، سید عماد حسینی، مهدی صارمی‌فر، فرزانه خرقانی، محمد صفری، سید جواد رسولی، عباس لقمانی، حمید روستا، حمیدرضا ابک، مقداد منتظری، عماد آبشناس، فرزاد خلفی، محمد کاظم انبارلوئی، محمود ضیایی‌فرد، حمزه بهادیوند چگینی، محمد نیشابوری، آرش خوشخو، نیلوفر نیاورانی، محسن ماندگاری، ساقی باقری‌یا، محمد صادق درودگر، فضل الله یاری، پژمان کریمی، مسعود فاتح، حسن رشوند، مصیب نعیمی، میر علیرضا طجوری، علیرضا بختیاری، سعید آجرلو، علی معلمف سجاد تبریزی، علی هاشمی، کیایی‌زاده و سیامک رحمانی.
گزارش کامل این انتخاب ها و دلایل آن را در ویژه نامه نوروزی ماهنامه مدیریت ارتباطات که در 168 صفحه رنگی و با کیفیت عالی منتشر شده است، بخوانید.

انتهای پیام
 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.