کدخبر :16829 پرینت
03 مهر 1393 - 10:38

نشست مشترک فعالان بخش خصوصی حوزه ICT ایران و آذربایجان

متن خبر

نشست مشترک فعالان بخش خصوصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دو کشور ایران و آذربایجان برگزار شد و در پی آن زمینه های همکاری شرکت های خصوصی فعال در این حوزه فراهم شد. 

 

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات، قائم مقام ارتباطات و فناوری های عالی آذربایجان با اشاره به توسعه رو به رشد روابط و همکاری های دو کشور، خواستار همکاری های بیشتر در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شد.

 

وی آشنایی فعالین و شرکت های خصوصی را بستر مناسب و گام اول در جهت توسعه همکاری ها اعلام کرد و گفت: با ارائه توانمندی ها و پتانسیل هایی که بخش خصوصی دو کشور دارند می توان به توسعه بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران و آذربایجان امیدوار بود.

 

در ادامه این نشست مهندس هاشمی معاون فناوری و امور بین الملل نیز با اشاره به توانمندی های فناوری اطلاعات و ارتباطات د و کشور اظهار داشت: زمینه های مشترک همکاری دو کشور فراهم شده است و نیازمند سازماندهی های منسجمی در این زمینه هستیم.

 

در این جلسه نماینده سندیکای صنعت مخابرات ایران ضمن معرفی ظرفیت های شرکت های عضو سندیکا و معرفی محصولات آنها، آمادگی این شرکت ها را جهت توسعه روابط با آذربایجان اعلام کرد.

 

لازم به ذکر است؛ در حاشیه این نشست شرکت های خصوصی  ایرانی و  آذربایجانی در دیدارهایی جداگانه در حوزه های تخصصی خود گفت و گو  کردند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.