چهارمین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی، اقتصاد و گردشگری شهری در شش شهر ایران برگزار میشود
چهارمین "همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی، اقتصاد و گردشگری شهری" 24 مردادماه سال جاری در سالن همایش های بین المللی برج میلاد برگزار میشود.
به گزارش سازمان خبری سیتنا (CITNA.IR)، متخصصان بین المللی حوزهی بازاریابی اینترنتی، گردشگری و برندسازی با حضور در چهارمین "همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی، اقتصاد و گردشگری شهری" که به همت شرکت کاسپید و فاواگستر شریف، برگزار میشود، علاقه مندان حوزهی بازاریابی اینترنتی و برندینگ را با جدیدترین مباحث این حوزه آشنا میسازند.
این همایش طی 7 روز کاری در 6 شهر تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز و بندرعباس میزبان شرکت کنندگان خواهد بود.
نقش بازاریابی اینترنتی در بهبود فرایند برندسازی، شناسایی پتانسیلهای فضای کسب و کار اینترنتی در اقتصاد شهری، افزایش بهره وری سازمانهای خدماتی و تولیدی با بهره گیری از الگوهای بازاریابی اینترنتی، نقش بازاریابی اینترنتی در رونق اقتصادی شهرها (شهرهای جهانی)، نقش فناوری اطلاعات در توسعه گردشگری، نقش بازاریابی اینترنتی در سازمانهای دانش بنیان ارایه دهنده خدمات شهری و شناخت الگوهای بدیع بازاریابی کالا و خدمات با استفاده از متدهای نوین بازاریابی اینترنتی از جمله مباحث مطروحه در این همایش خواهند بود.
گفتنی است؛ تشریح موضوعات مرتبط با نقش بازاریابی اینترنتی در رشد اقتصادی شهرها در اقتصادهای نوظهور، بهره گیری از قدرت نفوذ شبکه های اجتماعی و بازاریابی آنلاین در جذب و توسعه توریسم در صنعت گردشگری، تاثیر صنعت گردشگری در برندسازی و نفوذ فرهنگ ایرانی در جوامع جهانی، رشد صنعت گردشگری و تاثیر آن در ترویج کارآفرینی و به دنبال آن رشد شاخصهای اقتصادی کشور، بازاریابی اینترنتی و تاثیر آن در ترغیب سرمایه گذاری بین المللی در این حوزه، افزایش فروش و توسعه بازارهای صادراتی از طریق بازاریابی اینترنتی و روشهای راه اندازی کسب و کارهای آنلاین در جهت توسعه کارآفرینی از دیگر اهداف اصلی برگزار کنندگان این همایش است.
متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به سایت www.ebconference.com مراجعه کنند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید