پیگیری جام جهانی فوتبال 2014 توسط 350 میلیون کاربر فیس بوک
شرکت فیس بوک اعلام کرد که رویداد جام جهانی فوتبال 2014 در برزیل، بزرگترین رویدادی بود که حدود 350 میلیون نفر در سراسر جهان آنرا در پایگاه اجتماعی فیس بوک پی گیری کردند.
به گزارش سیتنا، مردم مناطق مختلف جهان از شبکه های ارتباط اجتماعی از جمله فیس بوک برای اظهارنظر و پی گیری رویدادهای جهانی مانند جام جهانی که از تلویزیون پخش می شد،
استفاده کردند.
رقابت های جام جهانی فوتبال 2014 برزیل که حدود یک ماه به طول انجامید. آمارهایی که در اختیار رویترز قرار گرفته نشان می دهد که 350 میلیون کاربر در شبکه فیس بوک درباره مسابقات و رقابت های جام جهانی فوتبال 2014 نظر دادند و تعداد اظهارنظرها و پست ها و لایک ها در این شبکه به سه میلیارد رسید.
"نیک گرودین" مدیر مشارکت شرکت فیس بوک به رویترز گفت: "می دانستیم که جام جهانی رویداد خیلی مهم است ... اما این سطح از استفاده از فیس بوک، تاریخی بود". وی افزود: در فیس بوک بالاترین میزان گفت وگو را در جام جهانی شاهد بودیم.
برای شرکت هایی مانند فیس بوک که درآمد آنان به استفاده از طریق تبلیغات و فروش آگهی وابسته است، "مردم" و تعداد کاربران از اهمیت زیادی برخوردار هستند. تعداد کاربران فعال در شبکه فیس بوک در ماه به یک میلیارد و 280 میلیون نفر می رسد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید