کدخبر :15154 پرینت
25 خرداد 1393 - 15:25

هواوی؛ حبابی در خدمات پس از فروش!

متن خبر

اعتماد کردن به کالاهای چینی یکی از سخت ترین کارهایی است که به هنگام خرید محصولات این کشور و بویژه محصولات الکترونیکی آن برای خریداران ایرانی و سایر کشورها وجود دارد؟

"محمد خجسته نیا" در مطلب ارسال برای سیتنا، افزوده است: چند ماه پیش بنا بر مشورت با دوستان و آشنایان تصمیم گرفتم گوشی مدل Accent mate هواوی را خریداری کنم. پس از 6 ماه استفاده دو هفته پیش گوشی دچار قطع جریان برق شد و پس از مراجعه به شرکت همراه سرویس خاورمیانه همکار این شرکت پس از 2 روز اعلام کرد که به علت پاره شدن نوار باطری می باید باطری گوشی تعویض و چون باطری در ضمانت گارانتی نمی باشد می باید که هزینه ای معادل 59 هزار تومان پرداخت شود پس از پذیرش این موضوع قرار شد که این تعویض صورت گیرد. اما پس از چند بار تماس با شرکت همراه سرویس خاورمیانه اعلام کردند که متأسفانه قطعه مورد نظر یعنی باطری گوشی هنوز در انبار قطعات وجود ندارد و باید تأمین شود! به همکار اپراتور عرض شد که مگر شرکت هواوی و مایکروتل به عنوان گارانتی کننده این گوشی ها و همراه سرویس خاورمیانه نباید به فکر تأمین قطعات برای سرویس سریع به مشتریان باشد و آیا دامنه تحریم ها به کالاهای چینی و قطعه بی ارزش باطری هم کشیده شده است!

 

متأسفانه امروز بیش از 16 روز از این موضوع می گذرد و کماکان هیچ پاسخ دقیقی از طرف شرکت مذکور داده نشده است. اکنون چند انتظار جدی از بخش های مختلف وجود دارد. اول از شرکت هواوی که چرا باید تا این اندازه سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش ضعیفی داشته باشد! دوم از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان که چرا باید اجازه دهند برندهای مختلف اینگونه به مردم سرویس دهند! سوم از مشتریان و متقاضیان که با این گونه سرویس دادن قید خرید کالاهای چینی با ضعف مشهود خدمات پس از فروش را بزنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.