کدخبر :13409 پرینت
21 اسفند 1392 - 11:16

پروفسور فاتح سکاندار دانشگاه شاهرود شد

پروفسور محمد مهدی فاتح طی جلسه با حضور کارکنان، دانشجویان دانشگاه شاهرود و برخی از مسئولان محلی به عنوان رئیس جدید این دانشگاه معرفی شد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار مهر از شاهرود، علی مرادزاده رئیس قبلی دانشگاه شاهرود در مراسم معرفی رئیس جدید این دانشگاه، از کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان بابت تلاش ها و همکاری صمیمانه شان با وی تقدیر کرد و گفت: با همتی که از همکاران سراغ دارم، امیدوارم سال جدید با موفقیت های بیشتر در تمام عرصه های همراه باشد.

سرپرست دفتر نهاد رهبری دانشگاه شاهرود هم در این مراسم  ضمن تبریک به رئیس جدید دانشگاه و آرزوی موفقیت و پیشرفت برای وی از هشت سال مسئولیت دکتر مراد زاده تقدیر کرد.

حجت الاسلام ابوالفضل فندرسکی با اشاره به اینکه نگاه مسئولان دانشگاه باید همه جانبه باشد گفت: برای قبول مسئولیت خطیر و سنگین ریاست دانشگاه باید از خود گذشتگی داشت تا بتوان پاسخگوی مسائل و مشکلات مختلف بود.

فاصله زیادی تا رسیدن به استانداردها در دانشگاه شاهرود احساس می شود

رئیس جدید دانشگاه شاهرود، هم ضمن تقدیر صمیمانه از استقبال کارکنان و دانشجویان از ورود خود به دانشگاه اظهار داشت: پیشرفت های دانشگاه تا به الان مدیون زحمات همه دانشگاهیان از گذشته تا به حال بوده است.

دکتر محمد مهدی فاتح با اشاره به جلسه خود با وزیر علوم و ارائه برنامه های آتی دانشگاه گفت: ارائه طرح ها و برنامه ها با استقبال بسیار خوب وزیر علوم مواجه شد.

وی گفت: آرزومندم از این فرصتی که خداوند برای خدمت فراهم کرده است فقط برای پیشرفت دانشگاه و عزت و استقلال کشورمان استفاده کنیم و بدانیم که خداوند متعال به همفکری، همراهی، صمیمیت ها و دوستی ها خیر و برکت می بخشد.

رئیس دانشگاه شاهرود خاطر نشان کرد: با توجه به وجود بیش از 13 هزار دانشجو و 285 عضو هیئت علمی، فاصله زیادی تا رسیدن به استانداردها در دانشگاه شاهرود احساس می شود.

فاتح با تاکید بر اینکه اعضای هیئت علمی یکی از محورهای اصلی دانشگاه هستند تصریح کرد: با دریافت بودجه ای مناسب می توان به اصل بهبود کیفیت کمک کرد، علاوه بر آن با تجهیز آزمایشگاه ها و تجهیزات مدرن می توان جایگاه و کیفیت آموزش و پژوهش را ارتقا بخشید.

وی در پایان ضمن آرزوی سالی پر خیر و برکت برای دانشگاهیان گفت: فضای جدید فضای امیدوارکننده ای است به همین خاطر علاوه بر جلسات عمومی تشکیل جلسات با کارگروه های تخصصی برای طرح و حل کلیه چالش ها و مشکلات و نیازها، دانشگاه را در مسیر پیشرفت قرار خواهد داد.

مقبولیت دکتر فاتح در بین دانشجویان

در همین حال، سایت دانشجونیوز نوشت: دکتر محمدمهدی فاتح استاد تمام گروه کنترل دانشکده برق و رباتیک دانشگاه شاهرود و دانش آموخته «دانشگاه ساتهمپتون» است. وی که در زمان مدیران پیشین دانشگاه دارای پست های مدیریتی بوده، از مقبولیت قابل قبولی در بین اساتید و دانشجویان برخوردار است.

انتهای پیام

برای مشاهده صفحه شخصی دکتر محمد مهدی فاتح در سایت دانشگاه شاهرود اینجا کلیک کنید.

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.