چگونگی ثبتنام و فعالسازی صندوق پست الکترونیک
با افتتاح رسمی صندوق پست الکترونیک در کشور، امکان ارتباط مستقیم و دوطرفهی سازمانها و ارگانهای دولتی و بخش خصوصی با مردم فراهم شد.
به گزارش سیتنا، تا کنون 100 هزار صندوق پست الکترونیک به اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار شده که در مرحله نخست راه اندازی، به هر صندوق 50 مگابایت ظرفیت اختصاص داده خواهد شد و در مرحله های بعدی این ظرفیت تا دو گیگابایت افزایش خواهد یافت.
برای ثبتنام صندوق پست الکترونیک و فعالسازی آن، موارد ذیل را مرور کنید:
1- ورود به صفحه اصلی mail.post.ir
2- در کادر سمت چپ برروی "ثبتنام برای صندوق پست الکترونیک" کلیک نمایید.
3- تعیین اشخاص حقیقی یا حقوقی
4- تکمیل فرم ثبتنام (بعضی موارد اجباری و بعضی دیگر اختیاری است)
5- تایید ثبتنام و دریافت کدرهگیری جهت ارایه به دفتر پستی
6- مراجعه به یکی از مراکز پستی منتخب جهت فعالسازی پست الکترونیک (در استانها و شهرستانها اداره پست مرکزی و در تهران نزدیکترین منطقه پستی محل سکونت، همچنین میتوانید برروی صفحه اصلی سایت شرکت پست قسمت خدمات الکترونیکی و کلیک برروی دفاتر فعالسازی پست الکترونیک، نزدیکترین واحد پستی را انتخاب کنید)
شایان ذکر است مدارک مورد نیاز جهت فعال سازی پست الکترونیک، اصل و کپی کارت ملی به همراه کد رهگیری میباشد. برای مخاطبانی که در فرم ثبتنام تلفن تماس خود را درج نمودهاند، پیامک چگونگی فعالسازی ارسال گردیده و تمامی متقاضیان میتوانند از روز یکشنبه 23 تیرماه جاری جهت فعالسازی صندوق پست الکترونیک خود اقدام نمایند و پس از 15 روز درصورت عدم مراجعه به دفتر پستی، ثبتنام حذف خواهدشد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید