کدخبر :7793 پرینت
02 تیر 1392 - 11:56

۹۱ درصد جوانان از سرویس پیامک استفاده می‌کنند

متن خبر

از بین افرادی که در گروه سنی ۱۸ تا ۳۴ سال هستند، ۹۱ درصد سراغ سرویس پیامک‌های نوشتاری یا همان SMS می‌روند و تنها ۶۷ درصد افراد ۶۵ ساله این سرویس را به کار می‌برند.

به گزارش سیتنا، این طور که مرکز تحقیقاتی Analysys Mason اعلام کرده است، صاحبان گوشی‌های هوشمند که سن آن‌ها کمتر از 35 سال است نسبت به دیگر اقشار جامعه رفتار و نگرش متفاوتی به سرویس‌های صوتی و پیام‌رسان تلفن‌همراه دارند.

به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، کاربرانی که در دو گروه سنی 18 تا 24 سال و 25 تا 34 سال به‌سر می‌برند نسبت به افراد مسن‌تری که گوشی هوشمند در اختیار دارند رفتار متضادی نشان می‌دهند و به‌خصوص در زمینه استفاده سیستم‌های تلفن اینترنتی(VoIP)، سیستم‌های پیام‌رسان IP و سرویس‌های مخصوص رسانه‌های اجتماعی از جمله Skype، WhatsApp و ... خود را راغب‌تر نشان می‌دهند.

افزایش تمرکز گروه سنی 18 تا 34 سال بر سرویس‌های موبایلی اطلاعاتی نشان از یک تغییر رویکرد در علاقمندی جوانان به خدمات موبایلی دارد و کارشناسان بر این باورند که این فرآیند می‌تواند تاثیر قابل ملاحظه بر نحوه فعالیت اوپراتورها برای تعیین قیمت سرویس‌ها، فعالیت‌ها و سهم آن‌ها در بازار برجا بگذارد.

مطالعه جدید روی 6610 هزار کاربران بالاتر از 18 سال در کشورهای فرانسه، آلمان، لهستان، اسپانیا، بریتانیا و آمریکا انجام شده است و کارشناسان در پایان دریافته‌اند که افراد 18 تا 34 سال بزرگترین مخاطبان سرویس‌های پیام‌رسان موبایلی هستند و این طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد، 40 درصد آن‌ها سراغ سرویس‌های پیام‌رسان IP می‌روند و تنها 20 درصد کسانی که سن‌شان بالای 65 سال است از این سرویس‌ها استفاده می‌کنند.

از بین افرادی که در گروه سنی 18 تا 34 سال حضور دارند 91 درصد سراغ سرویس پیامک‌های نوشتاری یا همان SMS می‌روند و تنها 67 درصد افراد 65 سال این سرویس را به کار می‌برند.

انتهای پیام 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.