کدخبر :779 پرینت
24 آبان 1390 - 12:57

حسین هاشمی: تحریم های اقتصادی فرصتی طلایی برای صنعت مخابرات ایران است

متن خبر

 رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم های اقتصادی بر ضد ایران، یک فرصت طلایی برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت های خصوصی محسوب می‌شود تا نسبت به بومی کردن صنعت مخابرات اقدام کنند.

 

به گزارش سیتنا به نقل از ایرنا ، سید حسین هاشمی در آیین گشایش دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مخابرات و اطلاع رسانی (تلکام 2011) اظهار داشت: توان مهندسان کشور بالاست و در صورت ایجاد فضای کاری مناسب برای شرکت های خصوصی می توان علاوه بر تامین نیازهای صنعت مخابرات اثرات تحریم ها را نیز خنثی کرد.

 

وی همچنین با مثبت ارزیابی کردن حضور شرکت های داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران تلکام 2011 گفت: یکی از ویژگی های صنعت مخابرات به عنوان یک صنعت نوظهور در کشور تغییر با سرعت بالا در این رشته است که موجب کاهش طول عمر فناوری های موجود در آن می شود.

 

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: در نمایشگاه تلکام امسال توان شرکت های داخلی درساخت تجهیزات بهتر از سال گذشته به نمایش گذاشته شده و شرکت ها با عملکردهای جدید خود وارد نمایشگاه شده اند.

 

هاشمی افزود: یکی از ویژگی های مثبت امسال در نمایشگاه صنعت مخابرات و اطلاع رسانی این است که حضور شرکت ها از حالت تبلیغات بروشوری خارج شده و شرکت ها بیشتر به دنبال ارایه دستاوردهای خود هستند.

 

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تلکام) با حضور بیش از 170 شرکت ایرانی و 37 شرکت خارجی، 24 تا 27 آبان ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.