کدخبر :620 پرینت
04 آبان 1390 - 19:59

قبوض مشترکان الکترونیکی می‌شود؛ گام نخست در تهران

متن خبر

استاندار تهران گفت: سامانه تجمیع قبوض مشترکان و جمع آوری قبوض کاغذی با بهره گیری از توسعه دولت الکترونیک در استان تهران اجرا می شود.

 

به گزارش سازمان خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا)، "مرتضی تمدن" در دومین نشست شورای اداری استان تهران در سال جاری که با موضوع آمار و برنامه ریزی برگزار شد، افزود: طرح بدون قبض کاغذی در استان تهران اجرا می شود.

 

وی تاکید کرد: تمامی دستگاه های خدمات رسان در بخش آب، برق، گاز و مخابرات باید مقدمات لازم را برای اجرای این طرح فراهم کنند.

 

استاندار تهران با اشاره به تفاهم نامه اجرای ۱۰ برنامه تحول اداری در استان که امروز بین استانداری تهران و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری امضا شد، گفت: این تفاهم نامه مبتنی بر اعداد، ارقام و شاخص های کمی است و این شاخص های کمی ملاک ارزیابی ماست.

 

تمدن افزود: این تفاهم نامه ۷۰۰ صفحه پیوست دارد و به همه سازمان ها، ادارات و ائمه جمعه ارسال می شود و باید در معرض دید عموم قرار گیرد.

 

وی با تاکید بر این که مردم باید از ادارات راضی باشند و سلامت در فضاهای اداری جاری باشد، گفت: باید کارگروهی بر اجرای برنامه های تحول اداری نظارت کند.

 

استاندار تهران افزود: تفاهم نامه یادشده امروز به طور کلی با معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری امضا شد و استانداری با یکایک دستگاه های استان به طور جداگانه تفاهم نامه امضا می کند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.