کدخبر :4669 پرینت
27 آبان 1391 - 20:29

مدیرعامل شرکت ایرانیان نت در گفت‎وگو با سیتنا: بهره‎‎برداری از سرویس‎های اپراتور چهارم تا 18 ماه دیگر

متن خبر

مدیرعامل شرکت ایرانیان نت (مجری اپراتور چهارم در کشور)، گفت: ما به مردم نوید می دهیم که تا 18 ماه آینده سرویس‎های اپراتور چهارم به بهره برداری برسند.

 

حسین شفیع در گفت‎وگو با خبرنگار سیتنا "citna.ir" در نمایشگاه تلکام، اظهار داشت: شرکت ایرانیان نت، حدود 2 ماه است که پروانهی اپراتوریاش را دریافت کرده و عمدهی فعالیت آن به بستر شبکهی فیبر نوری و پهنای باند اختصاص داده شده است.

 

وی در ادامه تاکید کرد اگرچه سرویس‎های اپراتور چهارم تا تا 18 ماه آینده به بهره برداری می‎رسند، ولی ما حق مردم می دانیم که خیلی زودتر از این زمان بتوانند از این سرویس‎ها استفاده کنند، ولی پروانه‎ی ما جدیداً صادر شده و چون این سرویسها بر بستر فیبر نوری است، نه تنها برای ما، بلکه برای خیلی از کشورها در دنیا نوپاست و راه اندازی آن زمانبر است.

 

وی ادامه داد: ما در ابتدا تهران را به این شبکه متصل میکنیم و در آینده در سراسر کشور این سرویس را در اختیار مردم قرار خواهیم داد.

 

شفیع در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار سیتنا در خصوص راهکار این اپراتور برای ارائه‎ی سرویس‎های متنوع مبتنی بر دیتا با توجه به محدودیت ارائه‎ی اینترنت با سرعت بالا در کشور، تشریح کرد: یکی از سرویسهای شرکت ایرانیان نت، اینترنت پر سرعت است، البته طبیعی است کشور تابع یکسری قوانین و ضوابط خاص است و مسلماً مقامات مسوول خواهان ارائه‎ی اینترنت با کیفیت مطلوب، سرعت بالا و  سرویس مناسب به مردم هستند، لذا ما مذاکرات لازم را انجام خواهیم داد و به این مورد هم رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.