کدخبر :4301 پرینت
22 مهر 1391 - 11:20

تاکید مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بر اهمیت دو حوزه‎ی "شبکه" و "کسب و کار" در ساختار جدید شرکت

متن خبر
در شرکت مخابرات ایران دو حوزه از اهمیت ویژه ای برخوردارند؛ بخش فنی (شبکه) و بخش کسب و کار و ما در ساختار جدید حوزه شبکه را تقویت می کنیم.

به گزارش سیتنا، مهندس پور رنجبر مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در گفت‎وگو با خبرنگار نشریه ارتباطات، افزود: حوزه شبکه فراگیر است و قابل تفکیک نیست و برای ظرفیت سازی در این حوزه باید یکپارچه عمل کرد. سیاست ما در ساختار جدید یکپارچه سازی شبکه و سرعت بخشیدن به ظرفیت سازی است.

وی گفت: کمیته تدوین استراتژی و یکپارچه سازی شبکه را ایجاد و مهندس قنبریان که از مدیران با تجربه ماست و شناخت خوبی نسبت به شبکه دارند به عنوان مجری معرفی و شروع به کار کرده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت؛ حوزه شبکه و کسب و کار دو حوزه عملیات ماست و با نگاه ویژه و برنامه مدون به تقویت آن می پردازیم. در حال حاضر، حوزه کسب و کار را در مرکز فناوری اطلاعات متمرکز کرده ایم. 

انتهای پیام
نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

با توجه به سابقه کاری نامبرده در این زمینه نمی تواند موفق باشد .چون در استانهای بوشهر وخوزستان و اخیرا" فارس کارنامه خوبی از خود بجا نگذاشته است .و فرصتهای طلایی مخابرات را با اغتبارات بسیار سنگین با سوئ مدیریت وحمایت خوشاوندی وزیر اسبق وزارت ارتباطات به باد داد و مانع توسعه مخابرات در استانهای مذکور گردید.

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.