کدخبر :4106 پرینت
05 مهر 1391 - 04:46

جایگاه رسانه‌ها در اجرای سیاست‌های کلان کشور، مغفول می‌ماند

متن خبر

متأسفانه آنگونه که باید از ظرفیت‌های رسانه‌ها‌ در اجرای سیاست‌های کلان کشور، بهره‌برداری نمی‌شود و جایگاه رسانه‌ها مغفول می‌ماند.

 

به گزارش سیتنا، سید غلامرضا کاظمی دینان، دبیرکل کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی که با موضوع «بررسی نقش رسانه‌ها در توسعه روابط‌عمومی‌های صنعتی» سخن می‌گفت با اعلام این مطلب افزود: در حالی که می‌توان از توان رسانه‌‌ها در جهت فرهنگ‌سازی، مشارکت‌جوئی، ارتقای سواد و آگاهی عمومی جامعه و تعامل با بخش‌ها و گرو‌ه‌های مختلف مخاطب بهره‌ برد، شاهد آن هستیم که متأسفانه تعداد زیادی از سازمان‌ها فقط به جنبه‌های تبلیغی حضور در رسانه‌ها توجه دارند.

 

او افزود: آزادی عمل رسانه‌ها در انجام وظایف حرفه‌ای‌اشان در بخش‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی به نفع کشور تمام می‌شود.

 

وی با تأکید بر اینکه، روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها در بستر یک همکاری حرفه‌ای، امکان به اشتراک گذاشتن توانمندی‌های خود را دارند گفت: محال است که بدون همکاری رسانه‌ها بتوانیم برنامه‌های خود را پیش ببریم. وی افزود: اگر بخواهیم، روابط‌عمومی تخصصی در کشور، جایگاه مناسب خود را پیدا کند باید با رسانه‌ها تعامل داشته باشیم تا صدای ما را به مخاطبانمان برسانند.

 

کاظمی دینان از عزم دبیرخانه دائمی روابط‌عمومی و صنعت برای برگزاری نشست‌های ادواری با مدیران و خبرنگاران رسانه‌ها خبر داد.  

 

وی از همکاری رسانه‌ها در انعکاس خبری کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی قدردانی کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.