کدخبر :3987 پرینت
28 شهریور 1391 - 09:01

محصولات سایبروم رتبه اول بازار امنیت شبکه ایران را کسب کرد

متن خبر

استراتژی جدید سایبروم سرمایه‌گذاری برروی محصولات netgeneبرای سازمان‌های کوچک و خانواده‌هاست تا هم میزان امنیت و هم امکان نظارت والدین برروی کودکان هنگام اتصال به شبکه را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا)، "مجید داریان" مدیرعامل شرکت سازگار ارقام در جلسه معرفی محصول جدید شرکت سازگار ارقام با اشاره به سهم بازار این برند در کشور، گفت: محصولات سایبروم در حال حاضر در بازار امنیت شبکه ایران توانسته رتبه اول را در میان شرکت‌های خصوصی و دولتی از جمله نفت و دانشگاه‌ها به خود اختصاص دهد.

داریان در ادامه افزود: در حال حاضر سطح گسترده‌ای از نمایندگان شهرستان‌ها پشتیبانی فنی به زبان فارسی ارایه می‌دهند تا بتوانند به سرعت نیاز بازار در بحث امنیت شبکه را فراهم کنند و همین سرعت عمل باعث شده شرکت‌های رقیب نتوانند نسبت به محصولات سایبروم، سهم بالایی از این بازار را در ایران کسب کنند.

وی در ادامه افزود: رده CR محصول CYberoam یک سیستم یکپارچه امنیتی براساس شناسه کاربر است که می تواند به صورت بلادرنگ از شبکه ها در مقابل تهدیدات سایبری و با استفاده از سیاست های منحصر به فرد مبتنی بر هویت کابر محافظت کند.

وی افزود: در دستگاه های cyberoam، مجموعهای از سیستم های امنیتی قوی نظیر دیواره آتش بسیار قوی و امکاناتی همچون قابلیت پشتیبانی از ایجاد شبکه خصوصی مجازی، ضد ویروس و ضد جاسوس افزار درگاه اینترنتی ضد هرزنامه درگاه اینترنتی وجود دارد که بطور متمرکز کنترل می شود.

وی ادامه داد: این دستگاه می تواند سیستم های شرکت ها، آموزشگاه ها، ادارات دولتی و سازمان ها را در مقابل حملات داخلی و خارجی شامل حملات نرم افزارهای جاسوسی، فریب دهنده ویروس ها، کرم ها اسب های تروا، حملات Dosو سایر انواع حملات نیز محافظت کند.

داریان گفت: این دستگاه با دقت به هویت شخصی کاربر، امنیت را برای آن کاربر تامین می کندچنین سیستمی، با دارا بودن انعطاف پذیری در نحوه تعریف سطوح دسترسی، این اطمینان خاطر را به مدیران ارائه می دهد تا بتوانند با شناسایی کاربران و مهاجمان آنها، حتی در محیط‌های DHCP و WI-FI امنیت شبکه را به صورت جامع و کامل تامین کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.