کدخبر :3981 پرینت
27 شهریور 1391 - 18:45

"آیفون 5" کمتر از 400 دلار، جلد محافظ آن 100 هزار دلار! + عکس

متن خبر

در حالی که تنها چند روز از معرفی گوشی "آیفون 5" توسط شرکت "اپل" می گذرد و بر اساس اعلام این شرکت، قیمت آن کمتر از 400 دلار خواهد بود، یک شرکت آمریکایی جلد محافظ 100 هزار دلاری برای این مدل گوشی عرضه کرد.

به گزارش سیتنا به نقل از شفقنا، پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره نوشت: در حالی که شرکت "اپل" (Apple Inc) آمریکا، "آیفون 5" (iPhone 5)، جدیدترین گوشی هوشمند خود را روز چهارشنبه گذشته معرفی کرد، رقابت میان شرکت های فعال در زمینه تولید لوازم جانبی این مدل گوشی آغاز شده و در همین راستا شرکت "نچرال سافایر" آمریکا، جلد محافظ 100 هزار دلاری برای گوشی "آیفون 5" عرضه کرده است.

جلد محافظ شرکت "نچرال سافایر" آمریکا برای گوشی "آیفون 5"، علاوه بر اینکه از طلای سفید 18 عیار ساخته شده و با دو هزار و 830 قطعه یاقوت کبود به وزن 170 قیراط مزین گشته است، لوگوی شرکت "اپل" نیز که همان سیب گاز زده است روی این جلد محافظ قرار گرفته که سیب گاز زده از 38 قطعه یاقوت سرخ به وزن بیش از دو قیراط و برگ روی آن از یک قطعه یاقوت سبز درست شده اند.

بر اساس آنچه در پایگاه اینترنتی شرکت "نچرال سافایر" آمریکا آمده است، سنگ های گرانبهای به کار رفته در تزیین جلد محافظ گوشی "آیفون 5"، از معادن سریلانکا، ماداگاسکار و تایلند آمده و مشتریان می توانند برای گوشی "آیفون 5" خود، جلد محافظ ساخته شده از پلاتینیوم و یا رنگ های دیگر یاقوت سفارش دهند.

شرکت "نچرال سافایر" آمریکا که مقر آن در شهر "نیویورک" واقع شده، تاکید کرده که جلد محافظ ساخته شده در این شرکت برای گوشی "آیفون 5" که مخصوص افراد ثروتمند است، در واقع تنها برای افزایش زیبایی و جذابیت این گوشی عرضه شده است.

در تبلیغات شرکت "نچرال سافایر" برای جلد محافظ ساخته شده در این شرکت آمده است: با وجود آنکه احتمال دارد از نخستین افرادی باشی که گوشی "آیفون 5" را می خری، اما پس از مدت زمانی بسیار کوتاه، هیچ تفاوتی با بقیه افراد دارنده این مدل گوشی نخواهی داشت، این جلد محافظ برای فردی است که می خواهد در میان همگان متفاوت بماند.

گوشی "آیفون 5" که به عنوان ششمین و آخرین نسل معرفی شده از گوشی های هوشمند ساخت شرکت "اپل" در روز چهارشنبه (22 شهریور) در جریان کنفرانس این شرکت معرفی شد، سرتاسر از جنس آلومینیوم و شیشه ساخته شده و بر اساس ادعای شرکت "اپل"، گوشی "آیفون 5" هم اکنون نازک ترین گوشی هوشمند ارائه شده در سطح جهان است.

بر اساس اعلام پایگاه اینترنتی "بلومبرگ"، در حالی که شرکت "اپل" از روز جمعه گذشته، دریافت درخواست های پیش فروش گوشی "آیفون 5" را آغاز کرد، تحلیلگران اقتصادی پیش بینی می کنند که این شرکت آمریکایی بتواند 58 میلیون گوشی مدل "آیفون 5" را تا پایان سال جاری میلادی به فروش برساند.
انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.