فیضی: با کسب رضایت مشتریان، سود سهامداران مخابرات تضمین می شود
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: ارتباطات یکی از مهم ترین شاخص ها در ارزیابی توسعه اقتصادی جوامع در عصر حاضر قلمداد می شود که این نشان از اهمیت موضوع IT است که در برنامه پنجم توسعه کشور نیز به نقش و جایگاه فناوری اطلاعات در توسعه پایدار تأکید شده است.
به گزارش سازمان خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا)، مهندس "صابر فیضی" که در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس سخن می گفت، اظهار داشت: هدف اصلی مخابرات ایران، رضایت مندی مشتریان از ارایه خدمات این شرکت در همه زمینه هاست که با کسب رضایت مشتریان هم سود سهامداران تضمین شده و هم رفاه کارکنان شرکت تأمین می شود.
مهندس فیضی خصوصی ســـازی شرکت مخابرات را یکی از مـــــدون ترین ، شفاف ترین و موفق ترین خصوصی سازی ها برشمرد و خاطر نشان کرد: علی رغم آنکه مخابرات یک شرکت خصوصی است اما سیاست های مخابرات ایران در راستای سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد و با توجه به خصوصی شدن مخابرات و رفع محدودیت های قوانین دولتی در ارایه خدمات، آماده پاسخگویی به درخواست های سازمان های دولتی و خصوصی هستیم و با برنامه ریزی های انجام شده و فراهم کردن امکانات لازم و با توجه به این موضوع که فناوری اطلاعات تخصص این شرکت است این امکان را داریم که در بخش های تلفن ثابت ، همراه و دیتا به هر درخواستی در سریعترین زمان پاسخ داده تا در هزینه و وقت متقاضیان صرفه جویی شود.
گفتنی است در این مراسم مهندس عبدالعظیم قنبریان به عنوان رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس جایگزین مهندس امیری شد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید