کدخبر :3563 پرینت
23 مرداد 1391 - 19:19

واکنش نماینده مجلس به پخش "خنده بازار": صدا و سیما خجالت بکشد

متن خبر

نماینده مردم مشکین‌شهر نسبت به پخش برنامه خنده‌بازار از صداوسیما در شب گذشته به شدت انتقاد کرد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، یونس اسدی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری گفت: در حالی که در استان آذربایجان شرقی دو روز به دلیل مرگ تعدادی از هموطنان‌مان عزای عمومی اعلام شده است پخش برنامه خنده‌بازار چه مفهومی دارد؟

 

وی گفت: حرکت هیات رییسه مجلس نیز از جنس حرکت صداوسیماست.

 

نماینده مردم مشکین‌شهر خطاب به مسئولان صداوسیما گفت: مسئولان این سازمان از این عملکرد خود خجالت بکشند.

 

همچنین نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، در تذکری با اشاره به زلزله اخیر در شمال غرب کشور و به دنبال آن کشته شدن جمعی از هموطنان گفت:‌ در شرایطی که بسیاری از هموطنان ما در مناطق زلزله‌زده خانه‌هایشان ویران شده و عزادار هستند باید پرسید که چرا صداوسیما در شب گذشته برنامه مضحک پخش کرد.

 

نادر قاضی‌پور در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: از سوی دیگر شاهدیم که ریاست‌جمهوری در کشور عزای عمومی اعلام نکرده است.

 

نماینده مردم ارومیه همچنین در تذکری دیگر با تاکید بر اینکه بودجه‌های مربوط به سازمان مدیریت بحران برای مقابله با حوادث غیرمترقبه به فرمانداری‌ها و استانداری‌ها بسیار دیر اختصاص داده می‌شود گفت: با قانون جدید برنامه پنجم توسعه و جدا شدن بودجه سازمان مدیریت بحران از وزارت کشور، این بودجه‌ها به موقع به فرمانداری‌ها و استانداری‌ها برای بازسازی و عمران اختصاص داده نمی‌شود.

 

قاضی‌پور تاکید کرد که برای جلوگیری از کشته شدن مردم در زیر آوارها باید پیشگیری‌های لازم صورت گیرد که این امر منوط به در اختیار قرار دادن بودجه سازمان مدیریت بحران به وزارت کشور است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.