کدخبر :354 پرینت
29 شهریور 1390 - 19:54

واکاوی علل توقف نماد "فن آوا"

متن خبر

در پی درخواست برخی خوانندگان بورس نیوز مبنی بر پیگیری علت توقف نماد معاملاتی گروه فن آوا هیچ مقام مسؤولی در این شرکت به صورت رسمی پاسخگو نبود و مقامات این شرکت با طفره رفتن از مصاحبه از پاسخ درست و شفاف امتناع ورزیدند.

 

به گزارش سازمان خبری سیتنا، چندی پیش سهام شرکت "فن آوا" پس از تشکیل صف خرید و رشد قیمت از حدود 1378 ریال تا 1905 ریال، در تاریخ 90.6.15 با توقف نماد روبرو شد که عدم بیان علت توقف، علامت سوال بزرگی شد در اذهان عمومی بازار سرمایه و سهامداران این شرکت.

 

در همین راستا بورس نیوز اقدام به پیگیری علت توقف نماد فن آوا به در خواست برخی سهامداران حقیقی شرکت که در نامه ای به تحریریه ارسال شده بود، کرد که متأسفانه مسؤولان این شرکت با طفره رفتن از پاسخگویی، اطلاعاتی در خصوص علت توقف نماد ارایه نکردند.

 

از سوی دیگر به نظر می رسد این شرکت به سازمان بورس نیز نامه ای مبنی بر علت توقف ارایه نموده که این موضوع منجر به بسته شدن نماد از تاریخ 15 شهریور تا به امروز شده است.

 

اما یک منبع آگاه در شرکت که خواست نامش فاش نشود علت توقف نماد را ارایه گزاش شفاف سازی به بورس در خصوص علت رشد قیمت عنوان کرد.

 

به گفته این منبع آگاه قرار است این شرکت در گزارش به سازمان بورس علت رشد قیمت سهام را عرضه و تقاضای بازار عنوان کند چرا که هیچ اتفاق مثبتی که سبب رشد سودآوری شود در شرکت رخ نداده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.