کدخبر :3264 پرینت
30 تیر 1391 - 07:46

راه اندازی قرارگاه‌های جنگ نرم و دفاع سایبری

متن خبر

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح از راه‌اندازی قرارگاه‌های جنگ نرم و دفاع سایبری در رده‌های مختلف نیروهای مسلح خبر داد.

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری در جلسه جمع‌بندی نظارت فرهنگی یگانهای ناجا در آذربایجان شرقی، در جمع خبرنگاران گفت: در آینده نزدیک، قرارگاه جنگ نرم و دفاع سایبری نیروهای مسلح را که با دستگاه‌های مختلف کشور نیز در ارتباط خواهد بود، راه‌اندازی خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی قرارگاه‌های جنگ نرم در رده‌های مختلف نیروهای مسلح می‌تواند برنامه جامع مبارزه با تهاجم فرهنگی را در اختیار نیروهای مسلح قرار دهد و به‌عنوان کمک برای سایر دستگاه‌های کشور باشد.

رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور در ارزیابی خود از وضعیت فرهنگی و اجتماعی نیروهای مسلح مستقر در استان آذربایجان شرقی بویژه فرماندهی انتظامی استان، با اشاره به زمینه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بالا و گستره آموزه‌های دینی و اسلامی در این استان اظهار کرد: بر اساس گزارشات جامع ارائه شده از یگانهای مستقر در منطقه، عملکرد فرهنگی و اجتماعی نیروهای مسلح بویژه فرماندهی انتظامی استان، از توفیقات بالایی برخوردار بوده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.