عرضه تعداد بیشتری از دستگاههای ارزان قیمت، چند روز پس از معرفی گوشی ۵۹۹ دلاری آیفون ۱۶e توسط اپل، صورت گرفت. هر دو شرکت با عرضه مدلهای جدید، تلاش میکنند در شرایطی که توسعه دهندگان هوش مصنوعی، سرمایهگذاری سنگینی در توسعه انجام میدهند، کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کنند.
بر اساس گزارش بلومبرگ، سامسونگ، از ابزارهای هوش مصنوعی خود و گوگل در گوشیهای خود استفاده میکند. اپل هم مشغول طراحی مجموعه «اپل اینتلیجنس» است و همزمان، از برخی محصولات شاخص مانند چتجیپیتی شرکت OpenAI در آمریکا و گروه علیبابا در چین، استفاده میکند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید