ببینید | رویداد متمایز همراه اول برای رونمایی از برند جدید و نمایش هویت بصری
همراه اول در مراسم رویداد ریبرندینگ خود که دوشنبه شب (ششم اسفند 1403) با حضور مدیران بخش دولتی و خصوصی، فعالان اکوسیستم دیجیتال، تأثیرگذاران حوزه فاوا و اصحاب رسانه، در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، از برند جدید و هویت بصری خود رونمایی کرد.
به گزارش خبرنگار سیتنا، همراه اول در مراسم رویداد ریبرندینگ خود که دوشنبه شب (ششم اسفند 1403) با حضور مدیران بخش دولتی و خصوصی، فعالان اکوسیستم دیجیتال، تأثیرگذاران حوزه فاوا و اصحاب رسانه، در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، از برند جدید خود رونمایی کرد.
این اپراتور با گذر از سی سال فعالیت مستمر و ماه ها برنامه ریزی و بررسی های دقیق، این تغییر راهبردی را بهعنوان نمادی از تحول استراتژیک خود در راستای همسویی با چشم انداز آینده و پاسخگویی به نیازهای در حال تغییر مشتریان و ذینفعان به اجرا درآورده است.
همراه اول در سال ۸۶، با انتخاب نام تجاری همراه اول برای شرکت ارتباطات سیار، توانست جایگاهی ویژه در صنعت ارتباطات کشور کسب کند.
در بخشی از این مراسم، امید دستچین، مشاور استراتژی برند همراه اول، پیرامون تکامل این شرکت در ریبرندینگ گفت: بسیاری از برندهای دنیا زمانی که به این مرحله میرسند، تصور میکنند باید هویت قدیمی خود را کنار بگذارند، اما زمانی که تکامل اتفاق میافتد، بسیاری از یافتههای گذشته خود را حفظ کرده و بر اساس ترندهای روز دنیا یکسری المان جدید به آن اضافه میکنند.
وی، افزود: در دهه اول فعالیت، همراه اول با ارائه اولین سیمکارت رویای ارتباط در هر زمان و مکان را محقق کرد و به ارتباطات قدرت بخشید. در دهه دوم و عصر اینترنت، همراه اول رویای دسترسی به ارتباطات جهانی را محقق کرد و به دسترسی به دانش، قدرت بخشید. در دهه سوم، همراه اول رویای دسترسی به خدمات هوشمند و دیجیتالی را محقق کرد و به این اکوسیستم در ایران رونق بخشید.
مشاور استراتژی برند همراه اول اظهار کرد: ریبرندینگ همراه اول در چهار مرحله رقم خورده است؛ مصاحبههای عمیق با مدیران ارشد، تحقیقات بازاریابی در تمامی استانها و کشف بینش مردم نسبت به آینده، بررسی ترندهای صنعت تلکام و تجربههای موفق ریبرندینگ در این حوزه و بررسی مگاترندهایی که جهان آینده را میسازند.
دستچین، گفت: شعار معروف همراه اول در دهه جدید تکامل پیدا میکند و در آینده فناوری هم هیچکس تنها نیست.
در بخش دیگری از رویداد ریبرندینگ همراه اول، امیر حافظ کیهانی، مشاور انجمن شرکتهای فناور هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال ایران در حوزه نوجوانان پیرامون هوش مصنوعی و پیشرفت های آن در دنیا سخن گفت و بیان کرد که نیاز نسل امروز همراهی و همگامی با تکنولوژی های روز برای تسهیل دسترسی به این فناوری هاست.
در ادامه این مراسم نیز تمبر هویت بصری جدید همراه اول، با حضور مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول، علی بقایی، رییس هیات مدیره همراه اول، حامد حکاکان، مدیرکل ارتباطات همراه اول، افشین احمدزاده، عضو هیات مدیره شرکت ملی پست و جمعی دیگر از مدیران و فعالان حوزه فناوری رونمایی شد.
در ادامه تمبر این مراسم توسط مدیرعامل همراه اول و عضو هیات مدیره شرکت ملی پست به صورت مشترک ممهور به مهر شرکت ملی پست شد.
گزارش تصویری این مراسم را از اینجا و ویدیو این مراسم از اینجا ببینید.
خبرنگار: زهرا طاهری
تصویربردار: مهسا شریفی نیا
افزودن دیدگاه جدید