معاون وزیر ارتباطات: ارائه خدمات به مردم مغفول مانده که باید به سرانجام برسد
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در مراسم بهره برداری رسمی از فاز نخست سامانه فوریت های اداری فواد ۱۲۸ توسط شایا ایرانسل، گفت: مسیر خوبی را آغاز کردیم، حکمرانی داده و شفافیت و ارائه خدمات به مردم مغفول مانده که باید به سرانجام برسد.
به گزارش خبرنگار سیتنا، مراسم بهره برداری رسمی از فاز نخست سامانه فوریت های اداری فواد ۱۲۸ توسط شایا ایرانسل، بعدازظهر امروز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه با حضور دکتر علاالدین رفیع زاده، رئیس سازمان اداری و استخدامی، علیرضا رفیعی، مدیرعامل ایرانسل و دکتر محمدمحسن صدر، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در محل ساختمان امام خمینی ایرانسل برگزار شد.
دکتر کامل داوودی، رئیس مرکز بازرسی، نظارت بر خدمات عمومی و فوریت های اداری سازمان اداری و استخدامی کشور در این مراسم گفت: امروز سامانه فوریت های اداری به صورت آزمایشی در استان قزوین به بهره برداری می رسد. استان های دیگر نیز به زودی به این طرح مجهز می شوند.
وی، افزود: ایجاد داده های ثبتی پیرامون شکایات شهروندان، ارائه بازخوردهای کوتاه مدت به روسای استان ها و صدور و ابلاغ کارنامه مدیران براساس شکایات شهروندان از مزایای این سامانه است.
داوودی، اظهار کرد: شنیدن صدای بی صدایان در این طرح دیگر شعار نخواهد بود و عملیاتی می شود.
به گزارش سیتنا، در ادامه این مراسم، مهدی تیپ، مدیر تحلیل کسب و کار شایای ایرانسل، گفت: سامانه فواد با هدف ارزیابی و پایش خدمات ارائه شده از طریق دستگاه های اجرایی، مقرر شده تا ارتباطی پایدار برقرا کند و برطرف کننده مشکلات مردمی بوده و در راستای رفع مشکلات، تحلیل کند و ساختار اداری را اصلاح نماید.
وی، افزود: فواد قادر به مقیاس پذیری است و زیرساخت های موجود را به کل جمعیت کشور تعمیق دهد.
به گزارش سیتنا، در ادامه علیرضا رفیعی، مدیرعامل ایرانسل، گفت:سرریز فناوری و دانش ما در سطح کشور عرضه می شود. در بخش امور مشتریان حدود ۷۰ میلیون کاربر روزانه هدایت می شوند.
وی، ادامه داد: در این مسیر از ابزارهای مختلف روز استفاده می کنیم تا ظرفیت خود را به مجموعه حاکمیت ارائه دهیم.
رفیعی، گفت: در حوزه حکمرانی داده با سازمان فناوری اطلاعات همکاری را شروع کردیم و فواد می تواند ماژول کنترل کیفبت دولت هوشمند باشد.
مدیرعامل ایرانسل، ادامه داد: پروژه های بزرگ کشور را بر مبنای فناوری های جهانی پیش می بریم.
به گزارش سیتنا، محمدمحسن صدر، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران هم در این مراسم، گفت: دغدغه خدمت به مردم نویدبخش روزهای خوب است و با توجه به تاکید رئیس جمهور، انتهای همه فعالیت ها باید رضایت مردم را داشته باشیم.
وی، ادامه داد: در تفاهم نامه ای که در حوزه توسعه دولت هوشمند داشتیم، ایرانسل به عنوان یکی از ضلع های مهم وارد این پروژه شد.
صدر، اظهار کرد: مسیر خوبی را آغاز کردیم و حکمرانی داده و شفافیت و ارائه خدمات به مردم مغفول مانده که باید به سرانجام برسد.
حضور دکتر علاءالدین رفیع زاده، رئیس سازمان اداری و استخدامی، در بخش دیگری از این مراسم گفت: این سامانه اهداف مختلفی دارد، نظارت همگانی مردم بر نحوه ارائه خدمات و کسب رضایت مردم از خدمات، حل فوری مسائل مردم در مواجهه با نظام اداری، ارزیابی سطح عملکرد کارکنان در خدمات ارائه شده، اصلاح نظام اداری بر اساس نظر مردم و مدیریت مبتنی بر داده مبنا در اصلاح نظام از اهداف این سامانه است.
در ادامه این مراسم با برقراری ارتباط برخط با دکتر محمد نوذری، استاندار قزوین، این طرح به بهره برداری رسید.
انتهای پیام
خبرنگار: زهرا طاهری
افزودن دیدگاه جدید