کدخبر :309256 پرینت
28 مهر 1403 - 11:10

لزوم شبکه‌ سازی و توسعه همکاری‌ های تجاری در حوزه فناوری

رئیس کمیسیون تحول، نوآوری و بهره‌وری اتاق تهران، با بیان اینکه حضور هیات اعزامی اتاق تهران به جیتکس در راستای شبکه‌ سازی و توسعه همکاری‌ های بین‌ المللی، هم‌افزایی دانش در حوزه فناوری و نوآوری در سطح بین‌المللی شکل گرفته است، از حضور موثر اعضای کمیسیون، مدیران اتاق تهران و هم‌چنین استارت‌آپ‌ها و بنگاه‌های نوآور در این رویداد گفت.

متن خبر

به گزارش سیتنا، همزمان با برگزاری رویداد بزرگ و بین‌المللی جیتکس در امارات متحده عربی که محل گردهمایی بنگاه‌ها و فعالان حوزه فناوری و نوآوری از سراسر دنیاست، هیات ریسه و اعضای کمیسیون تحول، نوآوری و بهره‌وری اتاق کشاورزی تهران به همراه تیمی از مدیران این اتاق در کنار فعالان اکوسیستم نوآوری در جیتکس حضور یافتند.

هیات اعزامی اتاق تهران به این رویداد با هدف برقراری و توسعه همکاری‌های تجاری، شبکه‌سازی و جذب سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه حضور یافت.

رئیس کمیسیون تحول، نوآوری و بهره‌وری اتاق تهران، با بیان اینکه این حضور در راستای اهداف کمیسیون و ذیل ماموریت شبکه‌سازی و توسعه همکاری‌های بین‌المللی، هم‌افزایی دانش در حوزه فناوری و نوآوری در سطح بین‌المللی شکل گرفته است، از حضور موثر اعضای کمیسیون، مدیران اتاق تهران و هم‌چنین استارت‌آپ‌ها و بنگاه‌های نوآور در این رویداد گفت.

او گفت: روز فناوری ایران با حضور جمع زیادی از فعالان اقتصادی حوزه فناوری و شرکت‌های استارت‌آپی، شبکه‌سازی بسیار خوبی در این زمینه شکل گرفت و زمینه خوبی برای انتقال تکنولوژی، آشنایی با تامین‌کننده‌های روز دنیا در زمینه‌های سخت‌افزار، نرم‌افزار و خدمات فراهم شد.

نوربخش هم‌چنین ابراز امیدواری کرد که گسترش تعاملات بین‌المللی و شبکه‌سازی به نحوی مطلوب در این رویداد صورت پذیرد و انتقال دانش و تبادل اطلاعات، زمینه‌ساز ارتقای کسب‌وکارهای نوآور و فناور کشور شود.

در هیات اعزامی اتاق تهران علاوه بر مازیار نوربخش، دیاکو حسینی معاون بررسی‌های اقتصادی اتاق تهران، سحر بنکدار رئیس مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران و پرنیا عابدی، مدیر امور کمیسیون‌های تخصصی اتاق تهران نیز حضور دارند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.