کدخبر :309228 پرینت
27 مهر 1403 - 22:39

ثروت اندوزی ترامپ با جذب هوادارانش در پروژه رمزارز

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در بحبوحه کارزار خود در چند ایالات کلیدی، ویدیویی را در شبکه اجتماعی خود با نام تروث سوشال به اشتراک گذاشت که در آن از راه‌اندازی یک توکن جدید در پلتفرم رمزارز وُرد لیبرتی فایننشال خبر می‌داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، روزنامه فایننشال‌تایمز در گزارشی نوشت: دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، در آخرین روزهای کارزار انتخاباتی‌اش می‌کوشد تا با فروش اقلام مختلف به میلیون‌ها هوادارش، در مسیر افزایش ثروت خود و خانواده‌اش گام بردارد.

در میان این اقلام موارد متعدد و متنوعی به چشم می‌خورد، از توکن رمزارز گرفته تا ساعت، عطر، کتاب و جواهرآلات.

ترامپ در بحبوحه کارزار خود در چند ایالات کلیدی، ویدیویی را در شبکه اجتماعی خود با نام «تروث سوشال» به اشتراک گذاشت که در آن از راه‌اندازی یک توکن جدید در پلتفرم رمزارز «وُرد لیبرتی فایننشال» خبر می‌داد. این پلتفرم با ترامپ و پسرانش مرتبط است.

او در این ویدیو خطاب به ۷.۹ میلیون دنبال‌کننده خود در تروث سوشال گفت: «رمزارز آینده را می‌سازد! بیایید این فن‌آوری شگفت‌انگیز را بپذیریم و در اقتصاد دیجیتال جهان پیشرو باشیم.»

فایننشال‌تایمز نوشت او در این ویدیو همانند «یک فروشنده تلویزیونی باتجربه» به ارائه محصول مورد نظرش پرداخت.

انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده روز ۱۵ آبان (پنجم نوامبر) برگزار می‌شود و و دونالد ترامپ و کامالا هریس، به نمایندگی از دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات، به‌عنوان دو نامزد اصلی در آن به رقابت خواهند پرداخت.

در حالی که نظرسنجی‌ها از برتری اندک هریس بر ترامپ حکایت دارند، دو روزنامه گاردین و وال ‌استریت ژورنال روز ۲۲ مهر با بررسی نظرسنجی‌ها در هفت ایالت چرخشی، از روند رو به رشد حمایت رای‌دهندگان از ترامپ در این ایالت‌های کلیدی خبر دادند.

فایننشال‌تایمز در ادامه مطلب خود در خصوص فعالیت‌های تجاری ترامپ نوشت نامزد جمهوری‌خواهان هفته گذشته به کمک ملانیا ترامپ، همسرش، رفت تا کتاب جدید او را به فروش برساند.

این کتاب خاطرات که اخیرا با نام «ملانیا» منتشر شده، در نسخه‌های مختلفی در اختیار خوانندگان قرار گرفته است. برای مثال، نسخه کلکسیونی امضا شده این کتاب به‌همراه عکس‌های بیشتر با قیمت ۲۵۰ دلار عرضه شده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.