کدخبر :309068 پرینت
24 مهر 1403 - 13:51

لغو پروازهای اروپایی ایران‌ ایر؛ ادامه فروش آنلاین بلیت ها

به دنبال اعمال تحریم های روز گذشته (دوشنبه) اتحادیه اروپا که شرکت‌های هواپیمایی ایران‌ ایر، ماهان و ساها را هدف قرار داد، بررسی جدول زمان‌بندی پروازهای فرودگاه امام خمینی نشان می‌دهد که پرواز شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر به پاریس، کلن و لندن لغو شده است، با این حال، فروش آنلاین بلیت این شرکت‌ها به/از مقاصد اروپایی طی روزهای آینده بدون هیچ توضیحی همچنان ادامه دارد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، ساعاتی پس از تحریم‌ های جدید اتحادیه اروپا که شرکت‌های هواپیمایی ایران‌ایر، ماهان و ساها را هدف قرار داده، مسافران برخی پروازهای این شرکت‌های هواپیمایی به مقاصد اروپایی، از طرف فرودگاه امام خمینی پیامک لغو پرواز دریافت کردند.

اتحادیه اروپا سه شرکت‌ هواپیمایی ایران‌ ایر، ماهان‌ ایر و ساها را به بهانه ادعای بی‌اساس دخالت ایران در مناقشه اوکراین از طریق ارسال موشک‌های بالستیک به روسیه تحریم کرد.

بررسی جدول زمان‌بندی پروازهای فرودگاه امام خمینی نشان می‌دهد که پرواز شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر به پاریس، کلن و لندن در روز سه‌شنبه لغو شده است. با این حال، فروش آنلاین بلیت این شرکت‌ها به/از مقاصد اروپایی طی روزهای آینده بدون هیچ توضیحی همچنان ادامه دارد.

در نقطه مقابل، برخی سایت‌های فروش بلیت هواپیما به فاصله اندکی پس از اعلام تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا، تبلیغ مسیرهای پروازی جایگزین را آغاز کردند. مسافران ایرانی حالا مجبورند پروازهای دومسیره انتخاب کنند و دیگر امکان پرواز مستقیم به ایران و برعکس با شرکت‌های هواپیمایی داخلی وجود ندارد. این در حالی است که پیش از این بسیاری از مسافران ترجیح می‌دادند با پروازهای مستقیم سفر کنند، زیرا پروازهای دو مسیره با توقف و معطلی چندین ساعته در فرودگاه‌های دیگر همراهند که به‌خصوص برای مسافران بیمار و سالمند آزاردهنده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.