کدخبر :308359 پرینت
10 مهر 1403 - 09:15

معرفی برنامه‌ های نتفلیکس برای روزهای پاییزی اکتبر

نتفلیکس برای اکتبر ۲۰۲۴ سریال‌ ها و فیلم‌ های جدیدی را آماده و معرفی کرده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در این روزهای پاییزی تماشای برنامه‌های جذاب نتفلیکس بسیار آرامش‌بخش است. این شبکه برای اکتبر ۲۰۲۴ سریال‌ها و فیلم‌های جدید و هیجان‌انگیزی را آماده کرده است.

در اینجا به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

ساخت ماربلا (Making it Marbella) – ۱ اکتبر

در زیباترین و لوکس‌ترین منطقه ساحلی اسپانیا، مشاوران املاک سوئدی از فروش خانه‌های لاکچری به ثروتمندان میلیون‌ها دلار به دست می‌آورند. این سریال جدید، زندگی حرفه‌ای و شخصی نمایندگان دفتر املاک Homerun Brokers را دنبال می‌کند. این برنامه به اندازه سریال‌های *Selling Sunset* و *Buying Beverly Hills* پر از درام و رقابت خواهد بود.

عشق کور است (Love Is Blind) – ۲ اکتبر

این سریال محبوب واقع‌نما با فصل هفتم خود بازمی‌گردد. در این برنامه، گروهی از افراد مجرد به دنبال عشق و ازدواج هستند، بدون آنکه یکدیگر را ببینند. در این فصل، شرکت‌کنندگان شامل کهنه‌سربازان نظامی، چندین دانشمند و برای اولین بار، دو خواهر خواهند بود.

شیرین‌ترین شکست (Heartstopper) – ۳ اکتبر

سریال عاشقانه دبیرستانی *Heartstopper* با داستان‌های جدید از نیک و چارلی بازمی‌گردد. این دو تلاش می‌کنند تا رابطه خود را با مشکلات دبیرستان هماهنگ کنند، اما وضعیت روحی چارلی اوضاع را پیچیده‌تر می‌کند.

بانک‌های بیرونی (Outer Banks) – ۱۰ اکتبر

فصل چهارم این سریال با فلش‌بک‌هایی به گذشته، ماجرای جستجوی گروه برای یافتن گنج بلک‌بیرد را دنبال می‌کند. پس از مشکلات مالی، جان بی، سارا، کیارا، جی‌جی و دیگر اعضا دوباره به دنیای جنایت بازمی‌گردند.

سیاره تنها (Lonely Planet) – ۱۱ اکتبر

یک نویسنده منزوی (با بازی لورا درن) به اقامتگاهی مخصوص نویسندگان در مراکش می‌رود. در آنجا با مردی جوان (با بازی لیام همسورث) آشنا می‌شود و رابطه‌ای پرشور بین آن‌ها شکل می‌گیرد که زندگی هر دو را تغییر می‌دهد.

بابی شیرین (Sweet Bobby) – ۱۶ اکتبر

این مستند درباره زنی به نام کیرات اسی است که به مدت ده سال فریب فردی به نام بابی را که در فیسبوک با او آشنا شده بود، خورد. این برنامه با استفاده از ویدئوها، مصاحبه‌ها و اسناد، داستان این دروغ طولانی را روایت می‌کند.

حرکت نکن (Don’t Move) – ۲۵ اکتبر

در این فیلم ترسناک، یک زن سوگوار به دنبال آرامش در جنگلی دورافتاده است. اما با فردی ناشناس روبه‌رو می‌شود که او را با ماده‌ای فلج‌کننده آلوده می‌کند. او باید پیش از آنکه تمام سیستم عصبی‌اش از کار بیفتد، برای بقا تلاش کند.

دیپلمات (The Diplomat) – ۳۱ اکتبر

فصل دوم این درام سیاسی با بازی کری راسل، داستانی پر از توطئه و هیجان در قلب لندن را روایت می‌کند. پس از انفجار مرگباری در لندن، کیت وایلر باید بفهمد چه کسانی از دولت بریتانیا در این حمله دست داشته‌اند، در حالی که تنها هم‌پیمان واقعی‌اش همسرش است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.