کدخبر :307946 پرینت
02 مهر 1403 - 09:48

انعقاد تفاهم نامه همکاری شرکت ملی انفورماتیک و گروه مالی مهرگان

همکاری‌ های مشترک در حوزه فین تک و نوآوری در حوزه‌های پولی و مالی مبتنی بر فناوری‌ های نوین، شناسایی گزینه‌ های سرمایه‌ گذاری مشترک و کمک به توسعه در جهت هم‌ افزایی بازارهای پول و سرمایه، از مهم‌ترین اهداف همکاری‌ شرکت ملی انفورماتیک و گروه مالی مهرگان است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، تدوین نقشه راه همکاری‌های مشترک، ارایه خدمات مشاوره‌ای و فنی و همچنین تدوین طرح کسب و کار بر اساس مطالعات بازار از مهم‌ترین مفاد تفاهم نامه شرکت ملی انفورماتیک و گروه مالی مهرگان است.

همکاری‌های مشترک در حوزه فین تک و نوآوری در حوزه‌های پولی و مالی مبتنی بر فناوری‌های نوین، شناسایی گزینه‌های سرمایه‌گذاری مشترک و کمک به توسعه در جهت هم‌افزایی بازارهای پول و سرمایه از مهم‌ترین اهداف همکاری‌های دوجانبه است.

دکتر علیرضا ماهیار در مراسم امضای این تفاهم‌نامه که با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره گروه مالی مهرگان برگزار شد، ضمن معرفی خدمات گروه ملی انفورماتیک، گفت: شرکت ملی انفورماتیک به عنوان یک شرکت راهبردی در نظام بانکی فعالیت دارد و از این نظر به دنبال رقابت در بازار نیست.

وی اظهار داشت: گروه ملی انفورماتیک از طریق شرکت‌های زیرمجموعه خود در زمینه نوآوری حاکمیتی و حوزه‌های رهبردی ملی از جمله هوش مصنوعی، آماده همکاری با گروه مالی مهرگان است.

در ادامه این مراسم، حسین کرمی مدیرعامل گروه مالی مهرگان نیز اظهار امیدواری کرد که تفاهم‌نامه منعقده بتواند منشأ تحول دیجیتال در زیرساختهای مرتبط با این گروه شود.

وی افزود: گروه مالی مهرگان با استفاده از پتانسیل شرکت‌‏های زیرمجموعه ساتا در راستای توسعه زنجیره ارزش گروه مالی و ارتباط سهامداری با صندوق بازنشستگی و بیمه و همچنین سهامدارای در شرکت‌‏ها و صنایع بزرگ و استراتژیک کشور توانسته است به سودآوری قابل توجه و جریانات نقدی پایدار دست یابد.

جلسه

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.