کدخبر :307481 پرینت
24 شهریور 1403 - 08:43

رونالدو رکورد شکست؛ یک میلیارد فالوور در شبکه‌ های اجتماعی

کریستیانو رونالدو در شبکه‌ های اجتماعی اینستاگرام، ایکس، فیس‌ بوک و کوایشو از رسیدن تعداد فالوورهای خود به بیش از یک میلیارد نفر خبر داد و اعلام کرد که ما تاریخ ساز شدیم.

متن خبر

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، کریستیانو رونالدو، بازیکن ۳۹ ساله فوتبال از پرتگال در شبکه‌های اجتماعی به شمول اینستاگرام، ایکس، فیس‌بوک و کوایشو از رسیدن تعداد فالوورهای خود به یک میلیارد نفر خبر داده و نوشته است: «ما تاریخ ساز شدیم.»

او افزوده است: «این بیشتر از یک عدد است، این ثبوتی دال بر اشتیاق، انگیزه و عشق مشترک ما به این ورزش و فراتر از آن است.»

در یوتیوب قبلاً شمارشی زیر عنوان «مسیری به سوی یک میلیارد» به جریان افتاده که هنوز ادامه دارد. به این اساس، تعداد دنبال‌کندگان رونالدو تا ظهر جمعه به بیش از یک میلیارد و دو صد هزار نفر رسید.

این فوتبالر که پنج بار به عنوان بهترین فوتبالر جهان انتخاب شده است، با  ۶۳۸ میلیون فالوور، بیشترین دنبال‌کننده را در اینستاگرام دارد.

«بهترین‌ها هنوز در راه هستند»

او ادامه داده است: «از سرک‌های مادرید تا بزرگترین سکوهای جهان، من همیشه برای خانواده‌ام و برای شما بازی کرده ام و حالا با یک میلیارد در کنار هم ایستاده ایم.»

رونالدو گفته است: «شما مرا در هر گام در تمام فراز و نشیب‌ها همراهی کرده اید. این سفر، سفر ماست و ما مشترکاً نشان دادیم که برای آنچه می‌خواهیم به دست بیاوریم، مرزی وجود ندارد.»

گفتنی است؛ رونالدو اخیراً نه صدمین گل خود را به ثبت رساند و آرزو دارد تعداد گل‌هایش به ۱۰۰۰ برسد. او ۲۱۲ بازی برای تیم ملی پرتگال انجام داده و رویای ۲۵۰ بازی را در سر دارد.

این بازیکن باشگاه النصر عربستان سعودی در پستی در مورد میلیاردی شدن فالوورهایش به هواداران خود در جهان وعده داد که «بهترین‌ها هنوز در راه است و ما مشترک مبارزه می‌کنیم، پیروز می‌شویم و تاریخ می‌سازیم.»

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.