کدخبر :307213 پرینت
18 شهریور 1403 - 16:11

آغاز جشنواره اینترنتی زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران

جشنواره اینترنتی زنگ آخر شرکت مخابرات ایران با پیشنهادهای ویژه، مودم رایگان و سرویس‌ های مختلف برای مشتریان، شامل سرویس های ADSL و VDSL با مودم رایگان از روز گذشته، شنبه ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۳ آغاز شده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، جشنواره اینترنتی زنگ آخر شرکت مخابرات ایران برای تمام مشتریان باند پهن خانگی مخابرات و همچنین، مخاطبان جدید و مشتریانی که از تاریخ انقضای سرویس آن‍ها بیش از سه ماه می گذرد، در نظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش، با توجه به بازگشائی مدارس، کمپین زنگ آخر به مدت سه ماه از روز ۱۷ شهریور تا ۱۵ آبان ۱۴۰۳، با حجم های مختلف از ۱۵۰ تا ۲۰۷۰گیگ ارائه می شود و در دو صورت بدون مودم و با مودم به مشتریان قابل عرضه است.

این گزارش می افزاید، سرویس های طرح ویژه، پیش پرداخت و پس پرداخت و همچنین، سرویس های گیگ‌پلاس و سُرینو گیگ‌پلاس از جمله، بسته های ویژه جشنواره زنگ آخر شرکت مخابرات ایران است.

مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران به منظور خرید و استفاده از  سرویس‌های زنگ‌آخر می‌توانند از پنل کاربری مشتریان و همچنین سایت و اپلیکیشن مخابرات من به نشانی my.tci.ir بهره‌مند شوند.

سرویس‌های مختلف این جشنواره در انواع پس‌پرداخت و پیش‌پرداخت با حجم ها و ویژگی های متنوع بر طبق جدول زیر قابل استفاده برای مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران است:

مخابرات

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.