کدخبر :307193 پرینت
18 شهریور 1403 - 12:27

توئیت این دختر ایرانی 41 میلیون بار دیده شد

به دنبال کامنت یک دختر جوان برای پست یکی از کاربران در توئیتر فارسی، این پست تا کنون بیش از ۴۱ میلیون بار دیده شده، چراکه این کاربر در پاسخ به توییت این زن جوان ایرانی که تصاویر تولدش را در سفر خانوادگی به سوئیس به اشتراک گذاشته بود، نوشته بود که یک مسافرت چیز خاصی نیست، همه در بچگی حداقل یک اروپا را رفتند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، کامنتی که یک دختر جوان پای پست یکی از کاربران در توئیتر فارسی منتشر کرد تا این لحظه بیش از ۴۱ میلیون بار دیده شده است. اما چرا این کامنت به ترند اول توئیتر تبدیل شد؟

کاربری به نام جاردینو در پاسخ به توییتی از یک زن جوان ایرانی که تصاویر تولدش را در سفر خانوادگی به سوئیس به اشتراک گذاشته بود، نوشت: «ایرانی بس کن واقعا یه مسافرت چیز خاصی نیست همه تو بچگیشون حداقل یه اروپا رو رفتن.»

در میان شرایط اقتصادی فعلی در ایران، این توئیت واکنش‌های شدید مردم را علیه بخشی از ثروتمندان کشور برانگیخت و به سرعت به بهانه‌ای تبدیل شد تا کاربران با به اشتراک گذاشتن عکس‌های کودکی خود و استفاده از طنز تلخ، توییت اصلی را به سخره بگیرند.

این نظر که از ۲۸ اوت نزدیک به چهل میلیون بار دیده شده، رکورد بازدید توییت‌های فارسی‌زبان را با حداقل ۳۰ میلیون بازدید بیشتر شکسته است. در همین مدت، بازدیدهای توییت اصلی کمتر از ۷۵۰ هزار بود.

توئیت

در پاسخ به کسانی که او را متهم به خودنمایی کردند، صبا، نویسنده توییت اصلی، توضیح داد که از کودکی در آلمان زندگی کرده و قصد خودنمایی نداشته است.

توئیت 1

بیشتر عکس‌های کودکی که دیگر کاربران توییتر پست کردند، آنها را به عنوان کودکان خانواده‌های بسیار معمولی در ایران در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ در سفرهای خیالی به خارج از کشور نشان می‌داد.

توئیت 2

برخی از خبرنگاران ایرانی نیز به این انتقاد از ثروتمندان پیوستند. رضا رشیدپور از جمله کسانی بود که در این چالش شرکت کرد.

توئیت 0

بسیاری از کاربران اظهار داشتند که این نوع عکس‌های خنده‌دار کودکی در توییتر، نشان‌دهنده انعطاف‌پذیری ایرانیان است که علی‌رغم سختی‌ها، چنین حس شوخ‌طبعی را نشان می‌دهند.

توئیت 00

یک گزارش که اخیراً منتشر شده نشان داد که تقریباً از هر سه ایرانی یک نفر در حال حاضر به دلیل تورم شدید در پنج سال گذشته زیر خط فقر زندگی می‌کند.

توئیت 5

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.