کدخبر :307057 پرینت
15 شهریور 1403 - 10:54

بررسی کسب‌ و کارهای ایرانی بر اساس آگاهی و محبوبیت

طبق بررسی ها، کسب‌ و کارهایی که خدمات آنها به صورت کالا یا تعامل با واسطه با کاربران انجام می‌ شود، اغلب با واکنش‌ های منفی و انتقادی بیشتری مواجه‌ اند و از طرف دیگر، کسب‌ و کارهایی که ارتباط بی‌ واسطه‌ تری با کاربران دارند، با احساسات مثبت‌ تر و محبوبیت بیشتری روبه رو هستند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، سایت دیتاک نوشت: به نظر می‌رسد در تعیین مثبت یا منفی بودن احساسات مشتریان، بیش از نحوه عملکرد یک برند، حوزه فعالیت آن برند است که اهمیت دارد.

کسب‌وکارهایی که خدمات آنها به صورت کالا یا تعامل با واسطه با کاربران انجام می‌شود، مانند دیجی‌کالا یا اسنپ، اغلب با واکنش‌های منفی و انتقادی بیشتری مواجه‌اند.

 از طرف دیگر، کسب‌وکارهایی مانند فیلیمو یا طاقچه که ارتباط بی‌واسطه‌تری با کاربران دارند، با احساسات مثبت‌تر و محبوبیت بیشتری روبرو هستند.

اگرچه برخی از برندها، از نظر آگاهی برند و محبوبیت تفاوت زیادی با رقبای خود دارند، فیدیبو و طاقچه از این نظر بسیار به هم نزدیک هستند.

فیلیمو از لحاظ بازدید تفاوت چشمگیری با رقبای خود دارد، اما از لحاظ تعداد منابعی که در مورد این پلتفرم در فضای مجازی مطلب منتشر کرده‌اند فاصله زیادی با رقبای خود یعنی نماوا و فیلم‌نت ندارد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.