کدخبر :306677 پرینت
09 شهریور 1403 - 08:44

ریاضی: رفع فیلترینگ کور در دستور کار وزیر ارتباطات قرار گیرد

رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران گفت: نگاه امنیتی که نمود آن فیلترینگ کور است، باید برداشته شود تا بخشی از رضایت مردم و کسب‌وکارها بدست آید.

متن خبر

مهندس حسین ریاضی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون اولویت‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت چهاردهم، اظهار کرد: مردم و کسب‌وکارها از امکانات ارتباطی که در اختيار دارند راضی نیستند و جلب رضایت از اولویت ها است و برای جلب رضایت دو راه کار لازم است.

وی، ادامه داد: اول آنکه نگاه امنیتی که نمود آن فیلترینگ کور است باید برداشته شود که بخشی از رضایت بدست می‌آید، دوم اینکه باید توسعه و بروزرسانی در بخش های ارتباطات ثابت و سیار و زیرساخت‌ به میزان کافی انجام شود که انجام نشدن آن ناشی از کمبود سرمایه‌گذاری بوده است.

ریاضی، تاکید کرد: منابع لازم برای سرمایه‌گذاری کافی، با کفایت درآمد اپراتورهای ارتباطات ثابت و سیار از ارائه سرویس به مردم و کسب وکارها تامین می‌شود.

وی ادامه داد: نظارت بر صحت رقابت، عدم مداخله در تعرفه گذاری، تنظیم گری مناسب در پروانه‌های صادره و بکارگیری منابع فرکانسی بلااستفاده و باارزشی که نزد صدا و سیما و بخشی هم در اختیار سازمان تنظیم است، اگر در اختيار اپراتورها قرار گیرد و بر روی آن سرمایه‌گذاری به موقع و مناسب شود، هم موجب رضایت بیشتر کاربران و هم موجب درآمد بیشتری می‌شود و رونق به بخش آی سی تی بازمی‌گردد.

انتهای پیام

خبرنگار: فرزانه احمدی منش

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.