کدخبر :306298 پرینت
30 مرداد 1403 - 12:08

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: ضرورت دارد از ستار هاشمی حمایت کنیم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،گفت: ستار هاشمی بر اساس رزومه‌ای که ارائه شد و بررسی‌هایی که انجام دادیم، جزو متخصصین وزارت ارتباطات است و ضرورت دارد وی را حمایت کنیم، زیرا هم جوان و باسواد است و هم در حوزه ارتباطات تخصص لازم را دارد و امیدواریم بتواند از مجلس رأی اعتماد بگیرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، فتح الله توسلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار شفقنا در حمایت از وزیر پیشنهادی ارتباطات، گفت: ستار هاشمی بر اساس رزومه‌ای که ارائه شد و بررسی‌هایی که انجام دادیم، جزو متخصصین وزارت ارتباطات هستند.

وی افزود: لذا ضرورت دارد وزیر پیشنهادی ارتباطات را حمایت کنیم زیرا هم جوان و باسواد است و هم در حوزه ارتباطات تخصص لازم را دارد و امیدواریم بتواند از مجلس رأی اعتماد بگیرد.

توسلی نماینده بهار و کبودرآهنگ در ادامه این مصاحبه در خصوص نقاط قوت و توانمندی های آقای صالحی امیری باین داشت: در خصوص ایشان ملاحظاتی وجود داشت اما توضیحاتی در کمیسیون ارائه دادند و با توجه به شناختی که از حوزه گردشگری دارند، نظر ما نسبت به او مثبت است.

وی افزود: البته حمایت ما از وزرا مشروط بوده مبنی بر اینکه اگر برنامه‌های خود را عملی نکنند، ما از ابزار نظارتی خودمان استفاده خواهیم کرد. اما امیدواریم وزرا بتوانند کار خودشان را انجام دهند تا به این نقطه نرسیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل کابینه  وفاق ملی، بیان داشت: هر کسی وفاق ملی را از دیدگاه خودش تعریف می‌کند، بنابراین وفاق ملی ابعاد مختلفی دارد که دولت و مجلس باید نسبت به اجرای آن توجه  داشته باشند؛ البته وفاق ملی به این معنا نیست که از ۳۱ استان کشور ۳۱ وزیر داشته باشیم، بلکه به این معنا است که باید از متخصصین و متعهدین جریان های مختلف استفاده شود.

ایران پهناور ظرفیت‌های زیادی دارد و افرادی که طی چند دهه گذشته در کشور کار کردند و پست های میانی را تجربه کردند، می‌توانند کشور را در حوزه‌های مدیریتی اداره کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.