کدخبر :305858 پرینت
22 مرداد 1403 - 09:28

استفاده از هوش مصنوعی در سه بانک مهم هلند

بانک‌ها به دلیل حفظ حریم خصوصی، مسائل اخلاقی و مقرراتی، در مورد اجرای هوش مصنوعی محتاط هستند و اکنون سه بانک مهم هلندی به تدریج در حال استفاده از هوش مصنوعی می‌باشند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، سه بانک مهم هلندی به تدریج در حال استفاده از هوش مصنوعی می‌باشند. ING در حال استفاده آزمایشی از هوش مصنوعی برای چت‌بات‌ها، تحقیقات مشتری و تراکنش، مشاوره، توسعه نرم‌افزار و وام است.

ABN Amro در بخش پشتیبانی مشتری، اتوماسیون فرآیندهای اداری، تولید متن و توسعه محصول با هوش مصنوعی تمرکز دارد. فولکس بانک از هوش مصنوعی برای پشتیبانی مشتری و تشخیص زودهنگام مشکلات پرداخت استفاده می‌کند.

بانک‌ها به دلیل حفظ حریم خصوصی، مسائل اخلاقی و مقرراتی، در مورد اجرای هوش مصنوعی محتاط هستند. ABN Amro ابزاری شبیه به ChatGPT خود را برای استفاده داخلی توسط هزاران کارمند توسعه داده است.

کارشناسان بر اهمیت مدل‌های هوش مصنوعی شفاف و قابل توضیح در پیش‌بینی مقررات آینده تأکید می‌کنند. هوش مصنوعی به عنوان فرصتی برای پر کردن شکاف بین فناوری‌های قدیمی و جدید در نظر گرفته می‌شود، اما بانک‌ها می‌دانند که باید با هوش مصنوعی نوآوری کنند تا در برابر غول‌های فناوری مانند گوگل و مایکروسافت رقابت کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.