کدخبر :305704 پرینت
19 مرداد 1403 - 12:30

دومین شماره فصلنامه هوش مصنوعی «هوش نما» منتشر شد

شرکت ملی انفورماتیک ایران دومین شماره فصلنامه هوش مصنوعی «هوش نما» را با هدف مطالعه جامع اکوسیستم هوش مصنوعی ایران در سه حوزه بانکداری، بورس و بیمه منتشر کرد

متن خبر

به گزارش سیتنا، این فصلنامه که به همت مرکز هوش مصنوعی گروه ملی انفورماتیک تدوین شــده، در تلاش است تا اکوسیستم هوش مصنوعی کشور، شامل آخرین تحولات و دسـتاوردهای هوش مصنوعی و فعالان این حوزه را مورد بررســی و تحلیل قرار دهد.
در این شماره، به عمق اکوسیستم هوش مصنوعی در سه حوزه کلیدی بانکداری، بورس و بیمه پرداخته شده است. در این شماره، بانک‌ها، شرکت‌های کارگزاری بورس و شرکت‌های بیمه‌ای که در حوزه هوش مصنوعی فعالیت دارند، بررسی و کاربردهای هوش مصنوعی در این سه حوزه نیز مورد بررسی قرار گرفته اند. علاوه بر این، تمامی شرکت‌های دارای محصولات دانش بنیان در حوزه هوش مصنوعی نیز معرفی شده اند. هوش‌نما اقدامی جریان ساز در حوزه هوش مصنوعی کشور به شمار می‌رود و امید است شاهد اثربخشی آن در سطح کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.
امکان دارد در این گزارش برخی از شرکت ها و فعالان حوزه هوش مصنوعی کشور از قلم افتاده‌ باشند که درخواست می‌شود موارد از طریق پست الکترونیکی ai.info@nicholding.ir اطلاع داده شود تا در شماره بعدی این گزارش درج گردند.

فصل نامه هوش نما

جهت دانلود دومین شماره فصلنامه  هوش نما اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.