کدخبر :305598 پرینت
17 مرداد 1403 - 11:09

بازدید معاون رسانه‌ای وزیر ارشاد از «سیتنا» و «ماهنامه نسل چهارم» به مناسبت روز خبرنگار

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز چهارشنبه (17 مردادماه) همزمان با روز خبرنگار، با حضور در دفتر مرکزی پایگاه خبری سیتنا و ماهنامه نسل چهارم به عنوان رسانه‌های تخصصی، با مدیران و دست‌اندرکاران این رسانه به گفت‌وگو نشست.

متن خبر

به گزارش سیتنا، فرشاد مهدی‌پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که به مناسبت روز خبرنگار در دفتر مرکزی پایگاه خبری سیتنا و ماهنامه نسل چهارم حضور یافته بود، بر نقش و جایگاه جایگاه رسانه‌های تخصصی در حوزه اطلاع رسانی تاکید کرد و خواستار توجه بیشتر به رسانه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف شد.

وی در بخشی از سخنان خود تاکید کرد: حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بیش از آنکه نقش پیشران فنی و تکنولوژیکی داشته باشد، ماهیت اجتماعی - فرهنگی دارد. از آنجا که بخش زیادی از زیست مردم در فضای ارتباطی شکل می‌گیرد، لذا باید ماهیت فنی و فرهنگی این حوزه باید توأمان مورد توجه در اطلاع رسانی قرار گیرد. 

وی گفت: نگاه تخصصی و فنی به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، بدون نگاه به حوزه فرهنگی و اجتماعی، ممکن است خطاهای سیاست‌گذاری را به دنبال داشته باشد.

مهدی پور، ادامه داد: در همین راستا رسانه‌های تخصصی این حوزه همچون «سیتنا» که نقش موثری در اطلاع رسانی حوزه فاوا ایفا می‌کنند، با نگاه دقیق‌تر به حوزه فرهنگ، همچون گذشته نسبت به فرهنگ‌سازی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام کنند.

گزارش تصویری این بازدید را ببینید:

عکاس: سهند بیژن نیا

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.