کدخبر :304945 پرینت
04 مرداد 1403 - 12:00

دادخواهی سهامداران خرد بانک آینده

سهامداران خرد بانک آینده با هدف پیگیری قانونی آنچه آنها تخلفات بانک، برگزاری مجامع عقب افتاده و شفافیت بانک علی الخصوص در مورد اموال و قراردادها و تعیین تکلیف افزایش سرمایه بانک، به دادخواهی پرداختند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، سهامداران خرد بانک آینده امروز پنجشنبه چهارم مرداد در محل ساختمان مرکزی بانک به دادخواهی پرداختند.

هدف از دادخواهی سهامداران خرد بانک آینده پیگیری قانونی آنچه آنها تخلفات بانک، برگزاری مجامع عقب افتاده و شفافیت بانک علی الخصوص در مورد اموال و قراردادها و تعیین تکلیف افزایش سرمایه بانک است.

در همین راستا، احمد کوچکی‌نژاد، نماینده رشت و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت و گو با نبض بازار با اشاره به پیام سهامداران خرد به مجلس پیرامون عدم بهبود وضعیت بانک آینده در دوران مدیریت جدید گفته است که انتخاب برخی مدیران توسط وزارت اقتصاد که سوابق موثر مدیریت بانکی نداشته اند بر نارضایتی مردم و سهامداران افزوده است. وی با بیان اینکه انتظار میرود از جمله اولین اقدامات رییس جمهور جدید در حوزه اقتصاد، رفع مشکلات مدیریتی این بانکها باشد، از معاون اول رئیس جمهور و وزیر اقتصاد، خواسته تا اقدامات اصلاحی را پیش از پایان دوره مسئولیت خود برای متوقف کردن موتور زیان‌سازی ماه‌های اخیر، در این بانکهای خصوصی انجام دهند.

براساس گزارش صورت‌های مالی تلفیقی منتهی به پایان اسفند ماه سال 1402 در سایت کدال، که در سایت گزارش خبر منتشر شده، بانک آینده به تنهایی با 301 هزار میلیارد تومان زیان انباشته، بیشترین سهم را در این بحران دارد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.